باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد؛

بیمه طلایی در گام آخر ، با سرنوشتی نامعلوم

اگرچه از سال های نخست فعالیت بیمه طلایی فرهنگیان چند سال می گذرد اما هنوز سرنوشت این بیمه نامعلوم و مبهم است و گویا فقط نام طلایی را با خود یدک می‌کشد.

به گزارش خبرنگار آم وزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، مدت اندکی از فعالیت بیمه به اصطلاح طلایی فرهنگیان نگذشته بود که صدای اعتراض و گلایه فرهنگیان از پوشش نامناسب خدمات این بیمه به صدا درآمد.

گفتنی است، این گلایه ها از سال 92 در بین فرهنگیان شکل گرفت و هنوز هم به پایان نرسیده است، جالب اینجاست که مسئولین همچنان در تلاشند شرایط خدمات دهی این بیمه را افزایش دهند.

یکی از اصلی‌ترین مطالبات فرهنگیان نبود بیمه‌ای فراگیر است که با فراهم شدن بیمه طلایی هم محقق نشده از جمله نبود پوشش خدمات دندانپزشکی، سونوگرافی اعمال جراحی، تجهیزات ارتوپدی و بسیاری از خدمات درمانی دیگر که بیمه طلایی از پوشش آن سرباز می‌زند.

این درحالی است که طی هفته‌های اخیر خبرهایی در خصوص تغییرات شرایط این بیمه و ایجاد 4 بسته تکمیل در آن به گوش می‌رسد، اخباری که در پیگیری های ما به آخر این هفته موکول شده است.

بنابراین گزارش، اگرچه 4 بسته پیشنهادی برای انتخاب فرهنگیان می‌تواند شرایط بیمه‌ این قشر را تا حدی بهبود بخشد اما به نظر می‌رسد نمی‌توان چندان به این اخبار دلخوش ساخت.

گفتنی است، معاونت پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته از نهایی شدن وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان در هفته جاری خبر داده است و با توجه به اینکه امروز آخرین روز کاری این هفته به حساب می‌آید، تمام فرهنگیان چشم انتظار شفاف شدن وضعیت بیمه‌ای خود هستند، اینکه این جزئیات به چه شکل نهایی می‌شود و تا چه حد رضایت معلمین را در پی خواهد داشت از جمله سوالاتی است که امیدواریم به زودی به آن پاسخ داده شود.



گزارش از طیبه کارگر



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۱۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سال قبل بنده 300-400 هزار تومان از بیمه در ماههای اخر طلب داشتم پرداخت نکردند هروقت هم که پیگیر شدم گفتند اگر آموزش و پرورش بدهی بیمه ی ایران را پرداخت کند طلب شما را خواهند داد من نمی دانم چرا با ما این طوری رفتار می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
این قصه سری دراز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۸:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
همکاران شما بی انصافی نکنید استامینوفن ، ASA ،چسب زخم..........از روی بیمه میدهند !
United States of America
علی ش
۱۸:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
الهی مرا از آموزش و پرورش نجات بده...
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
بیمه ی الکی است انصراف دهید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
پول نقد را می گیرند بعد هنگام مریضی باید مریضی را بی خیال بشی دنبال کپی و پول به گردی
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۷:۱۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
جالب اینجاست اسمش را هم گذاشتند بیمه طلایی.دقیقا یک اختلاس بین بیمه و مسئولان بلند پایه آموزش و پرورش.۲۰۰ تومان هزینه دندان داشت اونم حذف کردند.خود مسئولان اداری از بیمه دیگری استفاده میکنند.چرا؟۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
بی اعتماد
۱۶:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مهم ترین ماموریت و رسالت اموزش و پرورش نجات شرکت ها ی در پیتی مثل آتیه سازان حافظ از ورشکستگی است. که این مهم الحمدلله به خوبی دارد صورت می گیرد.مرحبا به تیز بینی ، نازک اندیشی و دلسوزی و شعور بالای مسولین آموزش و پرورش!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی سلماس
۱۶:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
سلام
مگر دیگر کارمندان دولت هم مبلغ اضافی دیگر (53هزار تومان برای هر یک از اعضائ خانواده) میپردازند تا از بیمه تکمیلی برخوردار شوند
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۶:۲۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
وعده های تو خالی زیاد شنیدیم بسته هایی هم که پیشنهاد شده برای فرهنگیان هزینه ی زیادی در بر خواهد داشت.
آخرین اخبار