شروع به كار صندوق كارآفريني در بازارچه خيريه شبكه همياري

معاون كار آفريني و مشاركت هاي اجتماعي سازمان رفاه و خدمات و مشاركت هاي اجتماعي از شروع به كار صندوق كارآفريني در بازارچه خيريه شبكه همياري خبر داد.

رمضان لطفي معاون كار آفريني و مشاركت هاي اجتماعي سازمان رفاه و خدمات و مشاركت هاي اجتماعي  در گفت و گو با خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران با ابراز خرسندي از برگزاري بازارچه خيريه شبكه همياري در ايستگاه مترواظهار كرد: مترو فضايي  دارد كه  تردد زيادي در آن صورت مي گيرد و فرصتي خوبي است تا افراد با تواناي ها و توليداتي كه توسط افراد ايجاد شده آشنا شوند .

وي با اشاره به اينكه افراد در مترو فقط به فكر رسيدن از مبدا به مقصدي خاص هستند افزود: اگر چنين محيط هايي فراهم شود شايد با تامل بيشتري از اين مسيرها عبور كنند و هم با اين افراد و دستاوردهايشان آشنا شوند وهم بتوانند اقلام مورد نياز خور را خريداري كنند.

معاون كار آفريني و مشاركت هاي اجتماعي سازمان رفاه و خدمات و مشاركت هاي اجتماعي در ادامه از سازماندهي كردن خيرين خبر داد و گفت :ما به دنبال اين هستيم تا خيرين را با اولويت هايي كه دارند در مسير مشخص چه مادي و چه معنويي و خدماتي هدايت كنيم .

صندوق كار آفريني اميد از امروز به طور رسمي در بازارچه خيريه مترو كار خود را آغاز كرده است و با كمك خيرين و تشكل هاي ديگر سعي مي شود تا با همياري افراد بتوانيم  با كارمزد 4 درصد و كمترين پروسه اداري به دست نيازمندان برسانيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصغرزاده
۲۱:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
باسلام لطفا برای برقرای بازارچه ی بعدی باشرایط مورد نظر اطلاع دهید.باتشکر فراوان
آخرین اخبار