آقاکوچکی: با تیم های باشگاهی کشور دیدار تدارکاتی برگزار می کنیم

رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان گفت: بسکتبالیست‌های ناشنوا با تیم های باشگاهی کشور دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

عباس آقاکوچکی رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بسکتبال ناشنوایان مهر ماه مسابقات آسیا اقیانوسیه 2015 چین تایپه را در پیش دارد از این رو اردوهای تیم ملی هر ماه بصورت منظم برپا می شود. 
 
وی ادامه داد: ملی پوشان تا شروع رقابت ها 7 مرحله اردو آمادگی دارند چهارمین مرحله اردو ملی پوشان از سوم  لغایت 9 خرداد ماه ادامه دارد ملی پوشان از پنجمین مرحله اردو با تیم های باشگاهی دیدارهای تدارکاتی برگزار می کنند تا با آمادگی کامل عازم رقابت ها شوند. 
 
آقاکوچکی افزود: ملی پوشان ناشنوا در ابتدا با تیم های لیگ دسته دو سپس با تیم های فعال در لیگ دسته یک و در نهایت در زمان نزدیک مسابقات با تیم های قدرتمند لیگ برتر بازی های تدارکاتی برپا می کنند. 
 
رئیس انجمن افزود: هم اکنون 18 بسکتبالیست در اردو حضور دارند اردوهای بعدی حالت ریزشی دارد و در نهایت تیم ملی با 12 ورزشکار عازم رقابت های آسیا، اقیانوسیه می شود. 
 
بدنبال گسترش و تقویت بسکتبال در کشور هستیم 
 
وی ادامه داد: فدراسیون ناشنوایان تاکنون در رشته بسکتبال فعالیت نداشته است ورزشکار حرفه ای و آگاهی در این رشته در اختیار نداشتیم، از زمان حضورم در انجمن به دنبال گسترش و تقویت این رشته در کشور هستم. 
 
آقاکوچکی افزود: تیم ملی بسکتبال ناشنوایان حامی مالی مناسب ندارد، فدراسیون به دنبال جذب  مجموعه و ارگانی مناسب برای حمایت مالی از انجمن و تیم ملی بسکتبال است با محدودیت و مشکلات مالی مواجه هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک مشکلات و بحران ها انجمن کاهش یابد. 
 
مسابقات قهرمان کشوری برگزار می کنیم 
 
رئیس انجمن ادامه داد: انجمن به دنبال تشکیل 5 تیم استانی است با تشکیل و فعالیت تیم های استانی، مسابقات قهرمانی کشوری را برگزار می کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار