اردبیل؛

برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی در اردبیل

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عزیر صابری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن و شبی با قرآن با حضور حافظان و قاریان کشوری و بین‌المللی در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان اردبیل برای تربیت حافظان قرآن بیان کرد:‌ 2 هزار و 500 نفر حافظ قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل از یک جزء تا کل قرآن را حفظ کرده و در دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ثبت شده‌اند.

مدیر دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل بیش از 200 موسسه و خانه قرآنی روستایی و شهری فعالیت کرده و به تربیت حافظان و قاریان قرآنی مشغول هستند که با توجه به فعالیت‌های خوبی که در این حوزه داشته‌ایم تواسنته‌ایم در سطح کشور رتبه برتری را کسب کنیم.

صابری با اشاره به برنامه‌های قرآنی تدارک‌دیده شده برای سال 94 بیان کرد: بکارگیری ایده‌های نوین آموزشی و تربیتی، برپایی همایش قرآنی استعدادهای درخشان برای حافظان و تولید نرم‌افزارهای قرآنی توسط موسسات از جمله اهداف و برنامه‌هایی بوده که برای امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.