یزد؛

نشست هم اندیشی اساتید و تشکل های دانشجویی دانشگاه یزد

نشست هم اندیشی اساتید و تشکل های دانشجویی دانشگاه یزد به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد امروز با حضور اعضای هیات علمی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یزد؛ مسئولین تشکل های دانشجویی بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشگاه یزد، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در سالن شهید صدوقی دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ حسین ابویی مسئول بسیج اساتید دانشگاه یزد در این نشست گفت: شرایط امروز با توجه به مذاکرات هسته ای و بیداری اسلامی بسیار حساس است و در این راستا نیز با توجه به درپیش بودن انتخابات؛ ما باید مفعل و موثر باشیم و شبکه ارتباطی بین تشکل ها وجود داشته باشد.

وی افزود: به نظر می رسد برخی از نشریات دانشجویی در حال بررسی حساسیت ها هستند و در ادامه نیز این کار را ادامه خواهند داد اما ما باید با ارائه مقالات و یادداشت ها از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: نشریات تشکل ها باید ستونی برای مسائل سیاسی و پاسخ گویی به شبهات داشته باشند و با توجه به اهداف مشترک و شناخت مجلات غیر همسو آنها را پاسخ دهند.

در این نشست همچنین  بیژن دواز، عضو هیات علمی دانشگاه یزد از وجه تمایز دانشگاه های داخل کشور گفت وافزود: وجه تمایز دانشگاه های ما  براساس علم و ایمان است و هرچند دانشگاه های خارج از کشور تنها به علم می پردازند اما در کشور ما این علم همراه با ایمان است.وی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم هسته ای در کشور که کمتر بدان اهمیت داده می شود این اعتماد به نفس بوجود امده بود که خیلی چیزهای دیگر نیز نشات گرفته از علم هسته ای بود.

عضو هیات علمی دانشگاه یزد افزود: ما از بچه های حزب الهی توقع داریم که در زمینه علمی نیز اول باشند زیرا وقتی در درس خط مقدم باشند بقیه نیز از وی بیشتر حساب می برند.

وی با اشاره به بحث حجاب در دانشگاه گفت: ما از مسئولین دانشگاه انتظار داریم که قانون را در دانشگاه اجرا کنند و ما نیز خودمان در دانشگاه ها باید با امر به معروف و نهی از منکر انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.