خرید بلیت هواپیما با یک تماس تلفنی

با راه‌اندازی این مرکز تماس، مسافران با یک تماس تلفنی می‌توانند بلیت تهیه کنند.

خرید بلیت هواپیما با یک تماس تلفنیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، سامانه تماس تلفنی فارسی هواپیمایی ترکیه با حضور سفیر ترکیه در تهران آغاز بکار کرد.

در مراسم بهره برداری از این سامانه ، آدم جیلان مدیر منطقه خاورمیانه هواپیمایی ترکیه گفت : در حال حاضر در هفته 63 پرواز به 7 نقطه در ایران داریم و با توجه به سابقه دیرینه دوستی دو کشور در تلاش هستیم همکاری ها با ایران را افزایش دهیم.

وی گفت : سامانه فارسی تماس تلفنی که در تهران افتتاح شد به تمام فارسی زبانان در طول ساعات اداری روز خدمت رسانی می کند و به زودی این سامانه به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران خواهد بود.

مسافران می توانند با این سامانه کلیه مراحل رزرواسیون بلیت را انجام دهند.

رضا هاکان تکین سفیر جمهوری ترکیه که به این مراسم آمده بود گفت : جمهوری اسلامی ایران و ترکیه روابط بسیار خوبی دارند و دو کشور از لحاظ فرهنگی بسیار نزدیک هستند.

وی یادآور شد : برخلاف برخی کشورهای غربی که تحریم هایی را به ایران تحمیل کردند ، هواپیمایی ترکیه تلاش می کند تا همکاری های خود را با جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.

لازم به ذکر است؛ اولین مسافری که امروز با این مرکز تلفنی تماس گرفت، بلیت رایگان هدیه داد شد.

گفتنی است هواپیمایی ترکیه به شهرهای تهران ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، شیراز ، اهواز و کرمانشاه پرواز دارد و تنها شرکت هواپیمایی در جهان است که با 276 فروند هواپیما به 110 کشور خط پروازی برقرار کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار