رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دانش هسته‌ای در مغز ایرانی‌هاست و قابل بمب باران نیست

بروجردی،با گرامیداشت ایام خوش یمن و مبارک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت گفت: در همین شهر بهشهر روزی افراد امیریکایی مستقر در کاخ صفی آباد به شاه ایران که برای تفریح به نوشهر آمده بود و می‌خواست به صفی آباد هم سری بزند اجازه ندادند و ما ایرانی‌ها را تحقیر می‌کردند.

                                                                                                       دانش هسته ای در مغز ایرانی هاست و قابل بمب باران نیست

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛دکتر بروجردی گفت: در مسئله هسته ای این را نباید فراموش کنیم که در مصاف ایران با بزرگان هسته ای دنیا که عزمشان را جزم کرده بودند که ایران نباید حق غنی سازی داشته باشد ولی ایران با اتکا به خداوند و تلاش دانشمندان داخلی توانست بدون کمک غرب و شرق و با عزم ملی خود به علم هسته ای دست یابد و در این امر سرنوشت ساز پیروز شدند  

وی افزود : در سال قبل شرایط ، شرایط امروز نبود . آن زمان وقتی ایران در خواست 20 دستگاه سانتری فیوژ را برا تحقیقات لازم دانشمندان داخلی کرد چنین اجازه ای به ایران نداده اند و حتی یک مسئول خارجی به نام جک استراو گفته بود که ما اجازه مجوز 2 دستگاه را هم نمیدهیم اما ایران امروزه با داشتن 19000 نوزده هزار سانتری فیوژ جواب این تحقیر آنها را داد . چرا که دانش هسته ای در مغز ایرانی هاست و قابل بمب باران نیست.

بروجردی در زمینه پیشرفت فناوری ایران نیز گفت : زمانی که هواپیما آمریکایی RQ70 وارد خاک ایران شد متخصصین ایرانی توانستند به این تکنولوژی آمریکایی دست یابند و فقط کشور ایران بود که توانست با اقتدار جلوی کارشکنی های آمریکا بایستد و با آنها برخورد کند و بعد از 4 سال تحقیقات و مهندسی معکوس در همین زمینه توسط دانشمندان ایرانی مدل ایرانی RQ70 را طراحی و تولید کند که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تشویق و قدر دانی قرار گرفتند .

در پایان این نشست مردمی، دکتر مقیمی به ارائه عملکرد خود در مدت چند ساله خدمتش در سمت نماینده مجلس پرداخت.  

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.