اردبیل؛

استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی استانی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام میر قسمت موسوی افزود: اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافق این طرح هستند و احتمال تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی وجود دارد .

وی یکی از مزیت های استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی را کاهش هزینه های انتخاباتی عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح، انتخابات به دور دوم کشیده نمی شود.

نماینده گرمی در مجلس با اشاره به اینکه احتمال دارد انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی استان ها استانی شود گفت: به احتمال زیاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل نیز استانی می شود.

موسوی بیان کرد: اگر در استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی حقوق شهرهای کوچک در نظر گرفته شود این امر ایده و طرح بسیار خوبی است .

وی افزود: استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت بین نمایندگان را افزایش می دهد و باعث کاهش هزینه های انتخاباتی می شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال حضورم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد تا بتوانم از حقوق مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی دفاع کنم.

شرمنده فعالان ستاد آقای روحانی در اردبیل هستیم

معاون منابع انسانی استاندار اردبیل نیز گفت: متاسفانه بسیاری از جوانان ستاد آقای روحانی در اردبیل بیکار هستند و ما شرمنده این جوانان هستیم.

اقبال عباسی بیان کرد: جوانان ستاد آقای روحانی نقش بسیار مهمی در پیروزی وی در انتخابات داشتند ولی هنوز نتوانسته ایم پاسخگوی زحمات این جوانان باشیم .

وی افزود: برای عده ای از فعالان ستاد انتخاباتی آقای روحانی در اردبیل اشتغال ایجاد شده است ولی متاسفانه نتوانستیم هنوز برای جوانان دیگر شرایط اشتغال را فراهم کنیم.

معاون منابع انسانی استاندار بیان کرد: امیدواریم با فراهم کردن شرایط اشتغال برای دیگر جوانان بیکار ستاد آقای روحانی در اردبیل بتوانیم تلاش های این جوانان را جبران کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.