ابراهیم‌زاده:

انضباط تاکتیکی عامل موفقیت نفت بود

سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: نظم و انضباط و استفاده از تاکتیکهای هوشمندانه عامل برتری نفت تهران مقابل حریف عربستانی گردید.

انضباط تاکتیکی عامل موفقیت نفت بودمنصور ابراهیم زاده سرمربی اسبق تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با دیدار شب گذشته این تیم مقابل الاهلی عربستان ابزار داشت: نظم و انضباط در اجرای تاکتیکها مسئله ای مشخص در بازی تیم نفت است و تک تک حرکات بازیکنان این تیم در داخل زمین برنامه‌ریزی شده می‌باشد این موضوع عامل بیرونی نفتی‌ها در بازی شب گذشته مقابل الاهلی بود.

وی افزود: نکته‌ای که در تیم نفت مشاهده می‌شود تمرکز این تیم برخط هافبک است هافبک تیم نفت با حمایتهای مناسب از خط دفاع در زمان حمله حریف و پشتیبانی از تک مهاجم خود در هنگام هجوم کاملا در کارهای تدافعی و تهاجخمی در خدمت تیم هستند علی‌رضا عزتی سیامک کورشی با دخالت مناسب در هنگام حملات فرصت‌سازی در عمق خط دفاع نفت را از حریف گرفتند وحید امیری، ایمان مبعلی و مهدی شیری نیز با اضافه شدن به غلامرضا رضایی در هنگام حملات مدافعین الاهلی را تحت فشار قرار داده و موقعیتهای مناسبی را خلق کردند این بازیکنان هم چنین با پرس از یک سوم دفاعی حریف موجب شدند تا دفاع تیم الاهلی ریسک جلو آمدن در زمان حملات را داشته باشد حتی تعویض‌های منصوریان نیز کاملا در جهت پیشرفت سیستم بازی نفتی‌ها انجام شد.

ابراهیم زاده در ارتباط با سبک بازی الاهلی عربستان ابزار داشت: تیم الاهلی سعی داشت با ارسال توپ از کناره‌ها و قدرت سرزنی عمر سوما بر روی دروازه‌بان نفت موقعیت ایجاد کند که چند باری هم نیمه اول در این امر موفق بود اما در نیمه دوم با اضافه شدن هافبکهای تیم نفت به مدافعین فرصت چندانی برای آنها فراهم نشد. در مجموع تمام نفرات در انجام وظایف محوله فوق‌العاده عمل کردند و به جز دقایق محدودی در نیمه اول مجالی برای خودنمایی به حریف ندادند.

این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: ثبات مدیریت و باور مدیر عامل این باشگاه به مجموعه تیم نفت از مهمترین عوامل نیتجه‌گیری تیم نفت است.

ابراهیم‌زاده در رابطه با نقش علیرضا منصوریان در موفقیتهای تیم نفت اظهار داشت: منصوریان در زمان بازیگری و اکنون در زمان مربیگری به دنبال موفقیت است و ما می‌بینیم که با فعالیت زیاد در کنار زمین روحیه پیروزی را به بازیکنانش نیز تزریق کرده است و تلاش وی نوید آینده‌ای درخشان را در عرصه مربیگری به منصوریان می‌دهد.

سرمربی اسبق تیمهای نفت تهران و ذوب آهن اصفهان در ارتباط با فینال جام حذفی و تقابل این دو تیم تصریح کرد: فینال جام حذفی دیدار دشوار برای هر دو تیم است اما با توجه به پیروزی سنگین ذوب‌آهنی‌ها در دیدار برگشت لیگ برتر مقابل نفت تهران و این که آخرین برد نفت مقابل ذوب اهن در زمان سرمربیگری من در این تیم بوده است و از آن زمان 2 سال می‌گذرد می‌توان احتمال موفقیت ذوب آهن را بیشتر دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، تهران ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار