منظمی: ایران دیگر پدیده نیست/ با والیبال، دیپلماسی صلح طلب بودنمان را نشان می‌دهیم

مدیر تیم های ملی والیبال گفت: در لیگ جهانی 2015 تمام مسابقات برای ما سخت و سنگین است و کار راحتی در پیش نداریم.

منظمی: ایران دیگر پدیده نیست/ با والیبال دیپلماسی صلح طلب بودنمان را نشان می دهیمامیرحسین منظمی مدیر تیم های ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار گرفتن در گروهی که تیم های باتجربه و حرفه ای در آن حضور دارند کار سختی است. تیم های آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2015، روسیه قهرمان المپیک 2012 و لهستان قهرمان جهان با تیم ملی ایران هم گروه است. این وضعیت در شرایطی است که تیم ملی ایران دیگر برای حریفانش پدیده نیست و جزو بهترن های تیم های جهان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تیم ملی آمریکا با تمام توان در لیگ جهانی شرکت می کند، آنها امسال بهترین شرایط را فراهم کرده اند تا نتایج خوبی را به دست آورند. پریدی بازیکن کلیدی این تیم به عنوان کاپیتان در ترکیب حضور دارد، مت اندرسون هم تیمی سعید معروف در باشگاه زنیت کازان توانایی بازی در 2 پست پشت خط و دریافت را دارد که یستین شوجی هم جزو بهترین و قدرتمندترین بازیکنان این تیم است.

مدیر تیم های ملی والیبال در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی آمریکا دقیقا مخالف ما که باید 6 بازی خارج از خانه داریم، 6 بازی نخست خود را در لس آنجلس برگزار می کند و این مسئله یک امتیاز برایشان محسوب می شود. ما بایدهرچه می توانیم امتیازات خود را در بازی های رفت اندوخته کنیم.

منظمی گفت: چند نفر از بازیکنان تیم ایران در طول تمرینات مصدوم بودند، امیدوارم در مسابقات رسمی لیگ جهانی شاهد بازی های خوب و حرفهای همانند قبل از آنها باشیم. خوشبختانه ایرانیان زیادی در لس آنجلس زندگی می کنند. آنها با حضور در سالن برگزاری مسابقه و حمایت از تیم ملی مثل یار کمکی عمل می کنند و بازیکنان احساس خواهند کرد که در آمریکا میهمان نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که علاوه بر مسائل فنی آیا انگیزه دیگری برای برد آمریکا وجود دارد، گفت: ما همیشه دوست داریم مقابل تیم ملی آمریکا برنده بازی باشیم، در هر رشته ای این حس و انگیزه برای ورزشکار وجود دارد. شاهد بودیم که در مسابقات قهرمانی مردان جهان تیم ایران علاوه بر مسائل فنی به خاطر همین هیجانات موفق به برد تیم ملی آمریکا شد.

منظمی در خصوص تاثیر دیپلماسی ورزشی روی مسائل سیاسی گفت: این مسئله تاثیر زیادی دارد وقتی ارتباطات ورزشی میان کشورها باشد، ما فرهنگ خود را به دیگر ملل ارائه می دهیم  می توانیم به کشورهای مختلف بفهمانیم که ایرانیان همیشه طالب صلح هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار