گرشاسبی:

درخواست دادیم که سرخابی‌ها را به اداره کل ورزش و جوانان تهران واگذابری کنند/ قبول ندارم که ورزش تهران در حال نابودی است

مدیر کل ورزش جوانان استان تهران گفت: باید عنوان کنم با توجه به اینکه سرخابی‌ها در مزایده چهارم به نتیجه ای نرسیدند درخواست دادیم که این دو تیم را به جهت ساماندهیT به این اداره کل واگذاری نمایند.

درخواست دادیم که سرخابی‌ها را به اداره کل ورزش و جوانان تهران واگذابری کنند/ قبول ندارم که ورزش تهران در حال نابودی است
محمدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مزایده سرخابی‌های پایتخت اظهار کرد: با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس در مزایده چهارم نتیجه‌ای درپی نداشت و به هدف ساماندهی این دو تیم درخواستی ارسال کردیم که این دو تیم را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار نمایند تا شرایط مزایده بوجود آید.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این دو تیم از تیم های فوتبالی مردمی و پرطرفدار کشورمان هستند و همه اقشار مختلف اجتماع اعم از پیر و جوان نگران این دو تیم هستند و دغدغه سرخابی‌ها را دارند، وظیفه ما بود که پیگیر وضعیت ساماندهی این دو تیم شویم و به درستی مدیریت کنیم تا به جایگاه واقعی خود برسند.

گرشاسبی ادامه داد: شخص گودرزی و هیئت دولت و دغدغه اصلی رییس جمهور ورزشی کشورمان، سر و سامان دادن به این دو تیم بوده و ما نیز در این راستا اقدام می‌کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص اینکه هزینه‌ها و اعتبارات سرخابی‌ها از کجا و چه محلی تامین می‌شود تصریح کرد: اگر دولت اعتباراتی را به جهت ساماندهی این دو تیم هزینه کرد آن بودجه را استفاده می‌کنیم و در صورت نبود اعتبارات از حامیان مالی که اعلام آمادگی کرده‌اند استفاده می‌کنیم که تعداد آنها نیز کم نبوده است و به طور حتم به این تیم کمک می‌کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه بر اثر کوتاهی‌ها ورزش تهران دچار ضعف شده است و ما سعی می‌کنیم ورزش تهران را توسعه دهیم که البته با کمک صاحبنظران پیشکسوتان انجام خواهد شد.

گرشاسبی در پاسخ به سوال "آیا هزینه میلیاردی دو باشگاه را می‌پردازید" گفت: ما سعی می‌کنیم وضعیت را ساماندهی کنیم. حامیان مالی هم هستند که برای این مهم اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه آیا قبول دارید ورزش تهران در حال نابودی است عنوان کرد: البته به این شکل قبول ندارم ما قرار  است جلساتی را برگزار کرده که ورزش در شهرها و روستاهای استان توسعه یابد.

وی خاطر نشان کرد: هدف ما توسعه و تقویت ورزش تهران است و در این راستا مسابقات زیادی را در تمامی مقاطع به شکل منظم برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرخابی ، ورزش ، جوانان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار