عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی انتقاد کرد:

مصوبات تعرفه‌ای در جهت حفظ آرامش مدیران سازمان‌های بیمه‌گر

طاهر خانی با اشاره به اینکه در تعرفه های ابلاغی دولت ، عدالت رعایت نشده است، گفت :مصوبات تعرفه‌ای کشور همواره در جهت حفظ آرامش مدیران بیمه ای بوده است و هیچ مقامی در کشور ، علت عدم حمایت مالی را کنکاش نمی کند.

داریوش طاهر خانی عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در هیچ یک از قوانین موجود در کشور تصویب نشده است که ملاک پرداخت سهم بیمه ها براساس تعرفه دولتی محاسبه گردد؛ اظهار داشت :همواره بیمه های پایه کشور، دولت ها را به مسیری هدایت می نمایند تا در مصوبه هیات دولت ، مبنای محاسبات سهم پرداختی بیمه ها در بخش خصوصی براساس تعرفه های دولتی باشد.

 وی افزود: این موضوع موجب خواهد شد تا مردم در مراجعاتشان به بخش خصوصی بواسطه این مصوبه دولت ، ناگزیر به پرداخت مابه التفاوت تعرفه دولتی تا خصوصی نیز شوند و در واقع دولت ها هیچ حمایت معنا داری در این پرداخت ها با مردم ندارند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه از این تعرفه ها نه مردم سود می برند و نه آحاد جامعه پزشکی تصریح کرد :رشد پایین تعرفه های دولتی ، موجب افزایش پرداخت از جیب مردم خواهد شد که البته بیمه ها از این فضا بیشترین استفاده را می برند.

عضو شورایعالی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد : دولتمردان نیز همواره سعی می نمایند ، با فضا سازی های رسانه ای و تبلیغاتی ، جلوه ای دروغین از درآمدهای بی انتها در حوزه درمان را چون سرابی در بیابان سوزان ترسیم نمایند ، تا  مردم عدم وجود سایه بان حمایتی بیمه ها و دولت ها را فراموش کنند. 




انتهای پیام/
برچسب ها: تعرفه ، بیمه ، نظام پزشکی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار