درخواست تولیدکنندگان فرآورده های لبنی برای افزایش قیمت محصولات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: با درخواست تولید‌کنندگان محصولات لبنی مبنی بر افزایش قیمت باید موافقت صورت گیرد چنانچه به گونه‌ای نباشد که شاهد کاهش کیفیت محصولات که سبب آسیب به آحاد جامعه می‌شود باشیم.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص ارسال درخواست دبیر انجمن تولید کنندگان فرآورده‌های لبنی مبنی بر افزایش 5 درصدی قیمت لبنیات به ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: تقاضا برای فراورده های لبنی که به عنوان مکمل هایی در ارتقا و بهبود سلامت افراد کمک می کنند تقریبا در همه خانوارها حضور دارد و از سویی با ذائقه ایرانی سازگار است.

در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات لبنی با در نظر گرفتن نیاز اساسی مردم به این محصول و از طرفی جبران هزینه های بالای تولید به صورت کارشناسی اقدام به تصمیم گیری افزایش 5 درصدی محصولات لبنی را کردند.

وی افزود: بنابراین تولید کنندگان با مشکل جدی در تولید مواجه هستند و سپس با درخواست آنها باید موافقت صورت گیرد چنانچه به گونه ای نباشد که شاهد کاهش کیفیت محصولات که سبب آسیب به آحاد جامعه می‌شود باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: ازسویی افزایش مجدد قیمت‌ها نگرانی مردم را افزایش می‌دهد و ممکن است تعداد از مردم با توجه به نیاز ضروری و فواید این محصول که عدم استفاده از آن سبب بروز مشکلاتی اعم از پوکی استخوان و غیره میشود را بوجود آورد محروم شود  لذا دولت برای برون رفت از این مشکل باید تدبیر کند.

انتهای پیام /
برچسب ها: تولید ، شیر ، لبنیات ، محصول ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سالی 5 بار قیمت لبنیات افزایش پیدا می کند.پس چرا کسی جلوی افزایش را نمی گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
این چه جور هدفمندیه که هرروز قیمتها افزایش پیدا می کند
آخرین اخبار