سراجی:دوچرخه سواران از بهشت زهرا تا مرقد امام رکاب می‌زنند

مسئول هیات استان تهران فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواران از بهشت زهرا تا مرقد امام خمینی(ره)، 10 خرداد ماه رکاب خواهند زد.

امید سراجی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: مسئول هیات استان تهران فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواران از بهشت زهرا تا مرقد امام خمینی(ره)، 10 خرداد ماه رکاب خواهند زد.

وی افزود: همچنینی همه گروه‌‌های سنی می‌توانند در این برنامه حضور داشته باشند و آماری که از ورزشکاران دوچرخه سواری که هر ساله حضور پیدا دارند حدود 350 نفر هستند. 

سراجی در خصوص زمان شروع رکاب زنی گفت: 10 خرداد ماه ساعت 9 برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران علاقمند می‌توانند در این مراسم حضورداشته باشند. 

وی در ادامه بیان داشت: در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نائب قهرمان رسیدیم و در بخش بانوان بزرگسال تیم A در جایگاه اول قرار گرفت و تیم B نائب قهرمان شد. همچنین گروه سنی جوانان بانوان در بخش کشوری به جایگاه نائب قهرمان دست یافتند. 

سراجی در خصوص تیم امید گفت: در 2سال اخیر سعی کردیم جوانان را فعال کنیم و امسال بیشتر از تیم امید استفاده کردیم تا برای آینده پشتوانه سازی کنیم. 

مسئول هیات استان تهران فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: 2 کاپ جهانی را پیش رو داریم و حسین عسگری هم قهرمان المپیکی ما است. 

** آذر بایجان غربی قطب دوچرخه سواران 

وی در خصوص اینکه کدام استان‌های کشور در این رشته جایگاه بهتری را دارند گفت: استان آذرباجان غربی به دلیل برگزاری 30 دوره تور دوچرخه سواری از تمامی استان‌ها در این رشته قوی‌تر است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی دوچرخه سواری هیات تهران به زودی از شرق و غرب برای گروه سنی 10 تا 16 سال نیرو می‌پذیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.