قایقرانان کشورمان در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند

مسابقات کاپ 3 جهانی آبهای آرام - دانمارک در آغاز مسابقات کاپ 3 جهانی آبهای آرام قایقرانان کشورمان در 6 ماده در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات کاپ 3 جهانی آبهای آرام با برگزاری دور مقدماتی صبح امروز 8 خردادماه در شهر کپنهاگ دانمارک آغاز شد. در رقابت های امروز صبح قایقرانان ایرانی در 6 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

در کایاک یکنفره 500 متر بانوان ابتدا در گروه دوم دور مقدماتی هدیه کاظمی با حریفانی از پاراگوئه، دانمارک، سوئد، لهستان، کانادا، نروژ و نیوزلند رقابت کرد و در نهایت با زمان 2:12.416 دقیقه هفتم شد و از دور رقابتها کنار رفت.

در گروه چهارم دور مقدماتی این ماده نیز آرزو حکیمی با رقبایی از قزاقستان، تونس، ترکیه، لهستان، مجارستان، آلمان و ازبکستان مسابقه داد و در پایان با زمان 2:05.314 دقیقه ششم شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در کایاک دونفره 500 متر بانوان مائده طهماسبی و مهسا آذری با رقبایی از لهستان، آلمان، مجارستان، لهستان و پاراگوئه روبه رو شدند و در نهایت با زمان 2:09.840 دقیقه ششم شده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر احمدرضا طالبیان با قایقرانانی از تونس، انگلیس، استرالیا، مجارستان، دانمارک، سوئد و اروگوئه رقابت کرد و در پایان با زمان 3:54.508 دقیقه پنجم شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی با رقبایی از دانمارک، فنلاند، آلمان، هلند، روسیه، کانادا، چین و استرالیا مسابقه دادند و در نهایت با زمان 3:33.388دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در کایاک یکنفره 1000 متر بانوان نیز مینا عبدالهی از لهستان، هلند، چین، مجارستان، انگلیس و دانمارک رقابت کرد و در پایان با زمان 4:45.636 دقیقه ششم شد و به نیمه نهایی صعود کرد.
این رقابت ها عصر امروز 8 خردادماه در کپنهاگ دانمارک ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار