اصفهان؛

پول های دولت عربستان در خیانت به اسلام مصرف می شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: پول های دولت عربستان در خیانت به اسلام مصرف می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امروز در نماز جمعه اصفهان با اشاره به ظلم در حق ملت یمن اظهارداشت: دولت عربستان پول های مسلمانان این کشور را برای دشمنان اسلام در خیانت به مسلمانان مصرف می کنند.

وی افزود: حقوق بشر و مدعیان توجه به حقوق بشر در این خیانت وظلم سکوت کرده اند و از ظالمان نیز حمایت می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ظلم ظالمان جهان در حق ملت های مظلوم گفت: مدعیان حقوق بشر هر غلطی بخواهند می کنند اما امروز که ایران برای رسیدن به قله های علمی تلاش می کند، را از مسیر واقعیت دور کرده و مانع تراشی می کنند.

وی با بیان اینکه اجازه بازدید از مراکز نظامی را به دشمنان نخواهیم داد، گفت: آن ها با بازدید از مراکز نظامی قصد شناسایی ظرفیت های این کشور را دارند تا اینکه برا ی مبارزه با کشور ما برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه تصریح کرد: حرمت و شان این ایام حفظ شود و از برگزاری جشن هایی که مبانی اسلامی مورد خدشه قرار می گیرد، جلوگیری شود و امام زمان را با چنین جشن های ضد اسلامی ناراحت نکنیم.

وی به ایام رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و بیان داشت: گرامیداشت این مناسبت بسیار مهم است و باید رهنمودها و اهداف و شخصیت این مرد بزرگ اسلام برای نسل های جوان و کل دنیا بیان شود.  


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.