قائم مقام وزير راه و شهرسازي اعلام كرد:

بهره‌برداري از ۶۵.۲ درصد پروژه‌هاي مسكن مهر كشور

قائم مقام وزير راه و شهرسازي گفت: تاكنون ۶۵.۲ درصد پروژه هاي مسكن مهر در سراسر كشور شامل يك ميليون و 500 هزار واحد تكميل و به بهره برداري رسيده است كه اين رقم بهره برداري از مسكن مهر تا پايان شهريور امسال به يك ميليون و 700 هزار واحد افزايش مي يابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد اصغري مهرآبادي روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از پروژه هاي مسكن مهر شهرستان قوچان اعلام كرد: از مجموع دو ميليون و ۳۰۰ هزار واحد مسكن مهر در كشور تاكنون تعداد يك ميليون و پانصد هزار واحد آن افتتاح شده است.

قائم مقام وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه تاكنون مبلغ ۱۰ ميليارد ريال براي آماده سازي معابر پروژه هاي مسكن مهر در قوچان اختصاص يافته كه سه ميليارد ريال آن هنوز هزينه نشده است، گفت: به منظور تسريع در اجراي اين حوزه ۱۰ ميليارد ريال ديگر نيز به اين پروژه تخصيص خواهد يافت.

وي با تاكيد بر ضرورت تعيين تكليف كليه واحدهاي كمتر از ۳۰ درصد پيشرفت پروژه مسكن مهر در قوچان، افزود: در اين راستا آمادگي واگذاري پروژه هايي با پيشرفت فيزيكي بالا را داريم و مابقي پروژه ها مي‌بايست با همكاري همه دستگاه ها اتمام و واگذار شود .

مهر آبادي اشاره به افزايش تسهيلات مسكن مهر از۲۵۰ به ۳۰۰ ميليون ريال، خواستار همكاري بانك مسكن در عملياتي شدن اين افزايش ميزان تسهيلات شد.

قائم‌ مقام وزير راه با بيان اينكه ساخت 53 واحد كلانتري در مسكن مهر شروع شده كه 15 واحد قابل بهره‌ برداري است گفت: ساخت 388 باب مدرسه و 403 باب مسجد نيز در اين طرح در كشور آغاز شده كه 164 باب مدرسه پايان يافته و قابل بهره‌ برداري است.

مهرآبادي ادامه داد: طبق نامه ارسالي وزير راه و شهرسازي به استانداران يك سوم هزينه ساخت واحدهاي بهداشتي و درماني،‌ كلانتري، مدرسه و مسجد در طرح مسكن مهر را اين وزارتخانه تأمين مي كند و بقيه را استان‌ ها تأمين مي كنند.

او همچنين اظهار داشت: افزايش وام از 25 به 30 ميليون تومان در شوراي پول و اعتبار تصويب و كار انعقاد قرارداد متمم و پرداخت شروع شده است.

مهرآبادي افزود: در خراسان رضوي نيز از 120 هزار واحد مسكن مهر 70 هزار واحد افتتاح شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، ساخت ، پرند ، تولید ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حقیقی
۰۹:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
لطفا در خصوص پروژه های شهر جدید پردیس هم خبر رسانی نمایید.
بخصوص پروژه دشت بهشت که بیشترین وجه را از متقاضی در یافت کردند و کمترین پیشرفت را داشتند.
آخرین اخبار