رئیس هیات جودو آجا:

جودو در ارتقای توان رزمی یگان‌‌های تابعه بسیار اثربخش است

سرهنگ محمد جعفر ماسوری، گفت: ورزش جودو به عنوان یک رشته رزمی ـ کاربردی در سطح نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، اهمیت زیادی دارد

جودو در ارتقای توان رزمی یگان‌‌های تابعه بسیار اثربخش استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های جودو قهرمانی نیروی زمینی ارتش با قهرمانی تیم پشتیبانی قرارگاه نزاجا پایان یافت

در جریان این مسابقات که با حضور ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم ورزشی از سراسر کشور برگزار شد، تیم‌های پشتیبانی قرارگاه نزاجا، مرکز آموزش توپخانه و هواپیمایی نزاجا در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم مرآپش اهدا شد.

سرهنگ محمد جعفر ماسوری، رئیس هیات جودو آجا درباره این مسابقات، گفت: این رقابت‌ها، برای انتخاب تیم نزاجا و شرکت در رقابت‌های قهرمانی آجا و نیروهای مسلح برگزار شد تا بهترین‌ها برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ارتش‌های جهان به کره جنوبی اعزام شوند.

رئیس هیات جودو آجا افزود: همچنین این تیم پس از سپری‌کردن اردوهای تدارکاتی برای شرکت در رقابت‌های لیگ کشوری آماده می‌شود


وی، تاکید کرد: ورزش جودو به عنوان یک رشته رزمی ـ کاربردی در سطح نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، اهمیت زیادی دارد و این رشته کاربردی در ارتقای توان رزمی یگان‌‌های تابعه آجا، بسیار اثربخش است. هدف هیات جودو، اشاعه این رشته کاربردی در سطح یگان‌های تابعه آجا به‌خصوص مراکز آموزشی از جمله دانشگاه‌های افسری است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار