جزئیات مذاکرات در اینستاگرام بعیدی نژاد

ساعتی پیش پس از پایان دور جدید مذاکرات هسته اي ايران و كشورهاي ١+٥ حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود مصاحبه ای جالب از وضعیت این دور را منتشر کرد.

به گزارشسرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛حمید بعیدی نژاد دیپلمات هسته ای کشورمان پس از پایان این دور از مذاکرات در مصاحبه ای اختصاصی با پرس تی وی،متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

مذاكرات هسته ای ايران و كشورهاي ١+٥ لحظاتی پيش در وين پايان يافت.در اين مذاكرات كه از روز سه شنبه شروع شده بود مذاكرات در سطح معاونين و كارشناسان براي تهيه پيش نويس متن برنامه جامع اقدام مشترك و پيوستهاي آن انجام گرفت.


جزئیات مذاکرات در اینستاگرام بعیدی نژاد


در ادامه،مذاكرات كارشناسی ديشب تا ساعت يك نيمه شب و از صبح زود تا بعد از ظهر در خصوص متن پيوست اقدامات هسته ای و متن پيوست لغو تحريمها ادامه يافت.بطور كلي مي توانم بگويم كه تهيه متن پيوستها با پيشرفتهايي همراه بود.

با توجه به جلسه اي كه آقاي دكتر ظريف با وزير خارجه آمريكا در ژنو دارند،برخي از اعضای هيات ايرانی از جمله بنده برای گزارش روند مذاكرات به دكتر ظريف و احتمالا برخی مشورتهای جانبی با نمايندگان ١+٥ عازم ژنو می شويم. مطلع شديم كه برخی از اعضای هيات مذاكراتی آمريكا نيز برای گزارش وضعيت مذاكرات به آقای كری عازم ژنو هستند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار