ویژه برنامه های شبکه قرآن سیما در نیمه شعبان و رحلت امام (ره)؛

"خلیل از بوینس آیرس" از شبكه قرآن پخش مي شود

همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) و رحلت امام خمینی (ره) ، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد .

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛همزمان با ایام ولادت حضرت مهدی (عج) و همچنین سالروز رحلت امام خمینی (ره) ، شبکه قرآن سیما با تهیه و تدارک ویژه برنامه هایی به همین مناسبت مهمان مخاطبان خود خواهد بود . 

بر اساس این گزارش ، "حدیث یار" عنوان ویژه برنامه سالروز رحلت امام خمینی (ره) است که ضمن پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری از مرقد مطهر با دعوت از حجت الاسلام لک زایی (رئیس پژوهشهای اسلامی قم) ، دکتر خالد بدومی (نماینده سازمان جهاد اسلامی در ایران) و خلبان بالگرد حامل پیکر مطهر امام راحل به بهشت زهرا (س) به بررسی سیره آن امام می پردازند . 

"باران"  ویژه برنامه شبانگاهی این شبکه می باشد که از شنبه 9 تا 14 خرداد به صورت زنده و مستقیم از مسجد مقدس جمکران  و با حضور کارشناسان مطرح مذهبی از جمله حجج اسلام والمسلمین فاضل لنکرانی ، حیدری کاشانی ، خاتمی ، پورسید آقایی ، کلباسی و ... به روی آنتن خواهد رفت . 

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان ویژه ولادت امام زمان (عج) ، سخنرانی مرحوم آیت الله مهدوی کنی و حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با موضوع رحلت امام خمینی (ره) و سخنرانی استاد رحیم پورازغدی ویژه قیام 15 خرداد از جمله سخنرانی های تدارک دیده شده در این ایام می باشد که تحت عنوان "بیان" پخش خواهد شد . 

"منجی نی نوا" ، "تادیار یار" و "خلیل از بوینس آیرس" ویژه ولادت امام زمان (عج) و "عصر خمینی" و "میراث" با موضوع بررسی گفتمان انقلاب در اندیشه های سیاسی امام از جمله مستندهای تدارک دیده در این ایام می باشد . 

"راه امام" عنوان برنامه تولید شده در شبکه قرآن سیما می باشد که از چهاردهم خرداد با موضوع سیره شناسی حضرت امام خمینی (ره) به مدت یک هفته پخش خواهد شد . 

"صبح و امید" ، "یاد خدا" (با موضوع سبک زندگی امام خمینی (ره)) ، "مفتاح" ، "عطر انتظار" ، "اسرا" و "بینات" نیز از جمله برنامه های روتین شبکه می باشد که مناسبت های یاد شده را به عنوان موضوعات محوری قرار خواهند داد . 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار