یک آمریکایی کم‌ سن‌ترین بازیکن لیگ جهانی2015

در لیگ جهانی امسال هم که با 32 تیم برگزارمی‌شود٬ هستند والیبالیست‌های که بنا به دلایلی لقب (ترین) را به خود اختصاص دهند.

یک آمریکایی کم‌ سن‌ترین بازیکن لیگ جهانی2015به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در میان اسامی ارائه شده به فدراسیون جهانی تی.جی دیفاکلو با 18 سال سن عنوان جوان‌ترین بازیکن حاضر در این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

دیفاکلو که عنوان بهترین اسپکر مسابقات زیر 19 سال قهرمانی قاره نورسکا را در سال 2014 میلادی به خود اختصاص داد در حال حاضر برای تیم‌ هانتینگتون در سطح دبیرستان و تیم باشگاهی سواحل هانتینگتون بازی می‌کند.

وی متولد سال 1997 در ایالت کالیفرنیا و دارای 196 سانتی‌متر قد و ۱۸۰ کیلوگرم وزن است و پاییز سال 2015 پا به دانشگاه لانگ بیچ آمریکا خواهد گذاشت.

وی در مسابقات والیبال ساحلی هم جایگاهی خاص دارد و توانسته در بازی‌های المپیک جوانان 2014 عنوان پنجمی را با لوییس یار ساحلی‌اش به ‌دست آورند٬ همچنین در مسابقات ساحلی قهرمانی جهان 2013 به مدال برنز دست پیدا کرد.

آلن نیپ سرمربی تیم والیبال دبیرستان بیچ هانتینگتون در خصوص تی.جی اظهارداشت: وی یک بازیکن بزرگ با استعداد با انگیزه زیاد برای حضور در مسابقات است. او می‌تواند باهوش بالایی که دارد مثل یک بازوی قدرتمند و یک والیبالیست همه کاره در لیگ جهانی به تیم ملی‌ کمک کند.

وی تصریح کرد: دیفاکلو باید صرف نظر از موفقیت‌هایی که تاکنون به دست آورده برای رفع نقاط ضعف فنی تلاش کند تا تمام جنبه‌های بازی خود را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار