قهرمان صربستانی، ایتالیایی شد!

والیبالیست صربستانی بعد از سالها حضور و فعالیت در ایتالیا بطور زسمی شهروند ایتالیایی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ایوان میلیوکوویچ والیبالیست صربستانی که پانزده سال از حضورش در کشور ایتالیا می گذرد و به مدت هفت سال در تیم والیبال ماچراتا حضور داشته و فعالیت کرده است، به همراه خانواده خود در اداره ثبت احوال حاضر شد تا با ادای سوگند، روند مربوط به دریافت شهروندی در ایتالیا را کسب کند.

وی با ابراز خرسندی از این اتفاق در اولین مصاحبه‌ای گفت:این اتفاق در زندگی روزمره من تغییری ایجاد نخواهد کرد ولی بطور حتم احساس خوشایندی را برایم به دنبال خواهد داشت و من احساس می‌کنم آماده انتقال هر آن چیزی که از جامعه کسب کردم را بیشتر از قبل دارم.

وی افزود:شهر ماچراتا برای من و خانواده‎ام هم از نظر روابط خانوادگی و هم از نظر ورزشی نقطه عطفی بوده و همچنان هم تا به حال باقی مانده است. حالا بعد از اجرای سوگند منتظر دریافت مجوز از طرف فدراسیون جهانی هستم تا بتوانم خیلی زود به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا در میادین حضور داشته باشم.

گفتنی است: هنوز در رابطه با حضور این بازیکن در تیم ملی والیبال ایتالیا اظهار نظری نشده ولی به گفته رسانه‎های خبری در ایتالیا این موضوع خواست هواداران تیم والیبال ماچراتا بوده و آنها به شدت از این مسئله استقبال می‎کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، پروجا ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار