شیخ‌الاسلام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

امام خمینی(ره) آغازگر مبارزه با سلطه گری آمریکا و اسرائیل

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: حضرت امام پشتوانه‌ای بودند برای مظلومین در جهان و ایشان مبارزه با سلطه‌گری به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را آغاز کردند.

وقتی / خاطرات از سفر به آفریقا پس از رحلت امام خمینی(ره)"حسین شیخ‌السلام" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به اینکه کشورهای خارجی نیز از شنیدن خبر رحلت امام بسیار متأثر شدند، اظهارداشت: پس از رحلت امام(ره) من به برخی از کشورهای آفریقایی سفر کردم و به وضوح دیدم که بسیاری از آنان از این ضایعه متأثر شدند.
 
وی ادامه داد: در این سفر سیاهپوستانی را دیدم که اشک صورتشان را پوشانده بود و  همه آنهایی که آزادی خواه  و استکبار ستیز بودند از رحلت امام بسیار ناراحت شدند چرا که یک پشتوانه بزرگ معنوی را از دست دادند.
 
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معنویت در اروپا کشته شده بود و این حضرت امام بود که حتی به کشیشان مسیحی جرأت دادند تا از دین سخن بگویند.

شیخ‌السلام در پایان خاطرنشان کرد: حضرت امام پشتوانه‌ای بودند برای مظلومین در جهان و ایشان مبارزه با سلطه‌گری به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را آغاز کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار