پیروانی: به زودی کمپ سوم تیم ملی آغاز می شود/ حمایت نکردن مسئولان، مشکل اصلی ماست

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر حمایت نکردن مسئولان از تیم ملی یکی از مشکلات اصلی ما به حساب می آید.

پیروانی: به زودی کمپ سوم تیم ملی آغاز می شود/ حمایت نکردن مسئولان، مشکل اصلی ماست
 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین پیروانی اظهار داشت: تا به اینجا دو اردو برای تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار کردیم و قرار است اردوی نهایی ما دو روز دیگر آغاز شود و به طور حتم برای دیدار با ازبکستان کادر فنی بازیکنانی را که مد نظرش است را انتخاب می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در این مقطع همراه تیم ملی بودم شرایط خوبی را برای تیم ملی ندیدم و حمایت نکردن از این تیم یکی از مشکلات اصلی ما بوده است و از طرفی دیگر نبود زمین مناسب و لباس برای تمرین کردن بازیکنان باعث شده است که در روند تیم ملی تاثیر گذاشته شود و از هر لحاظ تمرکزمان را به هم بریزد.

وی بیان کرد: سایر ورزشکاران المپیک ما که در کشتی و چه در دو و میدانی همانند تیم ملی حمایت نمی‌شوند و در آن سو مسئولان انتظار دارند که آنها در میادین جهانی موفق باشند.

پیروانی تصریح کرد: برای آمادگی هر بیشتر بازیکنان کمپی در ترکیه در نظر گرفته بودیم و این کمپ از هر لحاظ مناسب بود اما متاسفانه  به دلیل نبود امکانات این اردو لغو شدو باید بگویم با این شرایط کار خیلی سخت است و با توجه به چندین جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نماینده آنها داشتیم قرار بود که حمایت‌هایی صورت بگیرد اما این امر شکل نگرفت.

وی بیان کرد: دو روز دیگر مینی کمپ سوم ما آغاز میشود و برنامه ما به این شکل خواهد بود که برای برگزاری این کمپ به ازبکستان خواهیم رفت و در تاشکند با این تیم بازی می‌کنیم و بعد از آنجا به ترکمنستان می‌رویم تا اولین دیدار مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را برگزار کنیم.

وی در خصوص حضور بازیکنان ملی پوش تیم نفت و پرسپولیس افزود: این مسئله به طور حتم مد نظر کارلوس است و وی تصمیم می‌گیرد که کدام یک از بازیکنان تیم نفت و پرسپولیس در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی درباره حضور مربیان فوتبال در اردوی تیم ملی عنوان کرد: جا دارد که تشکر ویژه ای از مربیانی که به اردوی تیم ملی آمده اند داشته باشم و امیدوارم حمایت خود را در مورد تیم ملی دریغ نکنند از طرف دیگر در های تیم ملی بر روی مربیان ایرانی باز است و حضور آنها باعث دلگرمی به ما و بازیکنان می‌شود و امیدوارم همیشه ما را مورد حمایت قرار بدهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار