اختتامیه مسابقات بین المللی سوارکاری در تهران

مسابقات پرش با اسب csi در ستاره دیروز در تهران پایان یافت.

اختتامیه مسابقات بین المللی سوارکاری در تهران به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این مسابقات ششم خرداد در مجموعه سوار کاری بام تهران واقع در پارک چیتگر آغاز و دیروز هشتم خرداد پایان یافت.
 
این رقابت‌ها در دو کلاس و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد.
 
در روز اول مسابقات ، در دو نوبت صبح رامین شهابی، حسن صفدری و ابوالفضل محمد زاده به طور مشترک و علیرضا محکم کار اول تا سوم شدند.
 
 در نوبت بعد از ظهر مسعود مگاری نژاد، کاوه فربود و رامین شهابی اول تا   سوم شدند  
 
در روز دوم در پرش از روی موانع با ارتفاع 130 سانتی متر محمد شریفی ، محمد  مکاری نژاد و امیر حسین حبیبی اول تا سوم شدند و جوایز نقدی کسب کردند.
 
 در نوبت بعد از ظهر در پرش از روی موانع با ارتفاع 140 سانتی متر محمد شریفی، ابوالفضل محمد زاده و عباس ندیری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند دیروز و در آخرین روز رقابت‌ها در پرش از روی موانع با ارتفاع 130 سانتی متر، علیرضا خوشدل، عباس فدیری و داود پور رضایی اول تا سوم شدند.
 
در نوبت بعد از ظهر در پرش از روی موانع با ارتفاع 140 سانتی متر علیرضا خوشدل، کاوه فربود و عباس ندیری در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند در این مسابقات هادی ساعی قهرمان بلند آوازه کشورمان نیز حضور داشت.
 
 سوار کاران آلمانی و بلژیکی  نیز در این رقابت‌ها شرکت کردند که نتوانستند موفقیت چشمگیری را کسب کنند این رقابت‌ها دیروز با حضور وزیر ورزش و جوانان  و سفرای کشورهای بلغارستان، ترکمنستان و برخی مسئولان فدراسیون  و اهدای جوایز سوار کاری برگزار شد.
 
 گفتنی است: مرحله بعدی رقابت‌های  بین المللی csi دو ستاره قرار است شهریور ماه در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار