جلیلی:

خواستار انتقال امتیاز فولاد نوین به نفت مسجد سلیمان شدم/بازگشت نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر مطالبه مردم است

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه بازگشت تیم شهرش به لیگ برتر گفت: جلسه‌ای با وزیر نفت داشتم و خواستار انتقال امتیاز فولاد نوین اهواز به نفت مسجد سلیمان شدم.

خواستار انتقال امتیاز فولاد نوین به نفت مسجد سلیمان شدم/بازگشت نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر مطالبه مردم استاسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هر حال شخص وزیر نفت به مدیر ورزش این وزارت خانه دستور داده تا موضوع انتقال امتیاز تیم فولاد نوین به تیم نفت مسجد سلیمان را پیگیری کند.
 
جلیلی در ادامه عنوان کرد: بازگشت نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر مطالبه مردم و جوانان این شهر است و ما هم تلاشمان را می کنیم که این امر میسر شود.
 
وی تصریح کرد: به هر حال مراحل اداری انتقال امتیاز فولاد نوین به تیم مسجد سلیمان باید طی شود. طبق برنامه جلسه‌ای امروز با مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان داشتم و پیشنهادم را به این مسئول دادم.
 
جلیلی در پایان درباره اینکه تیم فولاد نوین راضی به انتقال امتیازش به نفت مسجد سلیمان است یا نه، خاطر نشان کرد: طبق قانون فولادی‌ها نمی‌توانند همزمان 2 تیم در لیگ برتر داشته باشند. بر این اساس آنها قصد دارند تیم فولاد نوین را به فروش برسانند و نفت مسجد سلیمان هم متقاضی خرید این تیم است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.