سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

افزایش قیمت بنزین، خارج از قوانین مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند افزایش قیمت حامل‌های انرژی (بنزین و گاز) مغایر با قوانین مجلس است.

افزایش قیمت بنزین خارج از قوانین مجلس شورای اسلامی/ مردم و خانه ملت هم صدا مخالف افزایش حامل‌های انرژی هستنداحمد سجادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص افزایش یکباره قیمت بنزین و گاز در کشور اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالف بوده و هست، چرا که این افزایش قیمت شوکی یکباره را آن هم در سایه عدم اطلاع رسانی دقیق به مردم وارد کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: قیمت بنزین در روزهای پایانی سال گذشته افزایش 300 تومانی داشته و امسال طبق قانون دیگر نیازی به افزایش مجدد قیمت‌ها نبود.

سجادی با توجه به اینکه در برنامه پنجم توسعه در سال 94 فقط 5 درصد بر میزان حامل‌های انرژی باید افزایش اعمال می‌شد، تاکید کرد: در حال حاضر قیمت بنزین در کشور 40 درصد افزایش یافته است و این افزایش قیمت، منطقی نیست چرا که این افزایش یکباره، مغایر با قانون است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مصوبه مجلس که قرار بود دولت برای جبران کسری بودجه خود تدابیر دیگری بیندیشد، اظهار داشت: دولت قرار بود برای جبران کمبود بودجه سال 94 دهک‌های پردرآمد جامعه را مورد هدف قرار داده و با حذف یارانه آنان کسری بودجه را پر کند.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: اگر دولت خود را قانونمند می‌داند به هیچ وجه نباید با افزایش قیمت سبد خانوار فشاری مضاعف در جامعه به ویژه برای اقشار کم درآمد ایجاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
اول گران میکنند بعد میگن نباید گران می شد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۰۹:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
گرانی بنزین به گفته نوبخت دستور مجلس بوده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۰۹:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
به گفته سخنگوی دولت گرانی بنزین به دستور مجلس بوده ودولت مجری قانون است
آخرین اخبار