پدر به خاطر اختلاف با پسرش، دو چاقوکش استخدام کرد!

ظهر جمعه 18 اردیبهشت ماه سال جاری مردم منطقه رادیو دریای چالوس با صدای شکستن میز و صندلی و فریادهای مرد جوانی خود را جلوی سفره‌خانه‌ای رساندند و دیدند که سه مرد با ضربات چاقو و پرتاب کردن صندلی به جان مرد جوای افتاده‌اند.

پدر به خاطر اختلاف با پسرش، دو چاقوکش استخدام کرد!
به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران)، ظهر جمعه 18 اردیبهشت ماه سال جاری مردم منطقه رادیو دریای چالوس با صدای شکستن میز و صندلی و فریادهای مرد جوانی خود را جلوی سفره‌خانه‌ای رساندند و دیدند که سه مرد با ضربات چاقو و پرتاب کردن صندلی به جان مرد جوانی افتاده‌اند.

وقتی همسایه‌های مرد جوان که «شهرام» نام دارد، برای هواخواهی از وی پیش رفتند، عاملان حمله خونین پا به فرار گذاشتند و دقایقی نگذشته بود که پلیس و اورژانس در جریان این حادثه قرار گرفتند.تکنیسین‌های اورژانس پس از معاینه میدانی شهرام را به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل کردند و این مرد از مرگ حتمی نجات یافت.مأموران پس از بررسی و پرس‌و‌جو از همسایه‌ها پی بردند یکی از عاملان حمله پدر شهرام بوده است که به همراه دو تن از کارکنانش به خاطر تسویه‌حساب شخصی به شهرام حمله کرده‌اند.

همین کافی بود تا با دستور دادستان چالوس به فرماندهی پلیس این شهرستان مأموران وارد عمل شده و 2 تن از عاملان حادثه را دستگیر کردند.شهرام که هنوز در شوک این حادثه است، باور ندارد پدرش قصد قتل وی را داشت.

این مرد جوان  گفت: روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در خیابان رادیو دریا جلوی سفره‌خانه‌ای که اجاره کرده‌ام ایستاده بودم. نزدیک ساعت 2:30 بعد از ظهر خیابان هم تقریباً خلوت بود، دیدم پدرم همراه دو همکارش به سمت من آمدند. تا به من رسیدند شروع به پرتاب کردن میز و چوب و هر چیزی که در دسترس داشتند کردند. من نیز جلو رفتم و با یکی از کارمندها گلاویز شدم.

در همین هنگام دومی از پشت‌سر به من ضربه زد، ابتدا متوجه نشدم که ضربات چاقو به جانم می‌نشیند تا اینکه احساس کردم نمی‌توانم روی پاهایم بایستم. وقتی نگاه کردم، دیدم با یک قمه به جانم افتاده است و پدرم هم در گوشه‌ای ایستاده و فقط نگاه می‌کند. فریاد زدم چه پدری هستی که می‌بینی پسرت را می‌کشند اما هیچ کاری انجام نمی‌دهی. وقتی مردم جمع شدند، سریع محل را ترک کردند و من را هم با اورژانس به بیمارستان انتقال دادند. بعد از اینکه حالم بهتر شد، متوجه شدم که 6 ساعت داخل اتاق عمل بودم و 3 بار ایست قلبی کرده‌ام و با کمک شوک‌های الکتریکی دوباره به زندگی برگشته‌ام.وی افزود: اختلاف ما بر سر چیزهای جزئی بود، هنوز باور این موضوع برایم سخت و غیر‌قابل باور است.

«مریم» عروس خانواده نیز گفت: «عصر روز حادثه با من تماس گرفتند و ماجرا را اطلاع دادند، باور نمی‌کردم. وقتی جریان را پرسیدم، فهمیدم پدرشوهرم با دو همکارش این بلا را سر شوهرم آورده‌اند.وی افزود: شوهرم 6 روز در آی.‌سی.‌یو بستری بود. دکتر معالج‌اش گفت ضربه‌های چاقو به قصد کشت وارد بدن همسرم شده است و شهرام به خاطر اینکه وزن بالایی داشته است، توانسته دوام بیاورد، هشت ضربه چاقو مستقیم به ریه‌ها وارد شده بود که باعث پارگی ریه و انجام دادن لاپاراتومی شد، از قفسه سینه تا زیر ناف شکافته شد و توصیه دکتر این بود تا جایی که امکان دارد راه برود تا لخته‌ها افتاده شود تا بعد از چند روز از بهتر شدن بخیه‌ها به تهران منتقل شود.

عروس خانواده گفت: شوهرم شخصیتی بی‌آزار دارد و حقش نبود چنین صدمه جسمی و روحی‌ای ببیند.بنابر این گزارش، پدر شهرام به خاطر سن بالا با سپردن وثیقه آزاد شده است و متهم دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، چاقوکش ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایا! این دیگه چه پدریه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدایا! این دیگه چه پدریه!
آخرین اخبار