پس از پایان نشست هسته‌ای یک روزه در ژنو؛

ظریف: راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ بازرسی از مراکز نظامی بررسی می‌شود

وزیر خارجه کشورمان درباره دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی گفت: در این باره دیدگاه‌هایی را‌ از قبل مطرح کرده ‌بودیم و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند و ما هم در این باره تاکید کردیم و قرار شد راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ آن بررسی شود.

ظریف: راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ بازرسی از مراکز نظامی بررسی می‌شود
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" پس از پایان نشست هسته‌ای یک روزه در ژنو با بیان اینکه اختلافات موجود میان طرف‌های مذاکره هم فنی و هم سیاسی است افزود: به نظر می رسد که این وظیفه مذاکره کنندگان است تا تلاش کنند با راه حل‌هایی که در لوزان به توافق رسیدیم ، بدون زیاده خواهی و وارد کردن مسایل جانبی کار نگارش متن را به پایان برسانیم .

وزیر خارجه کشورمان گفت: تصمیم گرفتیم سه چهار هفته آینده تمام وقت کار کنیم تا ببینیم آیا امکان رسیدن به توافق وجود خواهد داشت یا نه.
 
وی با اشاره به اینکه همچنان نکات اختلافی متعددی وجود دارد اضافه کرد: در نشست‌های متعدد تلاش خواهد شد تا این اختلافات به حداقل برسد و در جلسه آینده وزرا بررسی شود.
 
ظریف در پاسخ به این سوال که موارد اختلافی شامل چه موضوعاتی است گفت: این موضوعات به طور عمده همان اختلافاتی است که در بحث‌های‌ عمومی مطرح است.
 
وی همچنین درباره دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی گفت: در این باره دیدگاه‌هایی را‌ از قبل مطرح کرده ‌بودیم و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند و ما هم در این باره تاکید کردیم و قرار شد راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ آن بررسی شود.
 
براساس اعلام مذاکره کنندگان کشورمان نشست بعدی هسته ای پنج شنبه همین هفته در سطح معاونان و کارشناسان در وین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
یعنی خطوط قرمز درهرصورت نادیده گرفته می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
هااا معلوم شد بازرسی رو امضا کرده بودید، الان راه کار جدید براش پیچیدی،
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۰۹:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
این شیطان بزرگ از هیچ راهی نباید از یک پوکه فشنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بازدید بکند. چه برسد به مراکز نظامی
آخرین اخبار