پیام عاشقانه یک ایرانی به نامزد کریس رونالدو

همه چیز از یک اسکرین شات آغاز شد،اسکرین شاتی که نامزد رونالدو در اینستاگرامش گذاشت.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،همه چیز از یک پیام ساده شروع شد، یک کاربر ایرانی هوادار کریس رونالدو در نرم افزار تلگرام، نام نامزد جدید این بازیکن فوتبال را سرچ کرده و بعد توانسته بود برای او پیام بگذارد.

پیج منتسب به این مدل که به تازگی با کریس رونالدو آشنا شده هم با تعجب پرسیده بود که چطور این کاربر شماره‌اش را پیدا کرده درحالی که نمی‌دانست امکان سرچ نام کاربری در این نرم افزار وجود دارد، اما از آن لحظه به بعد و انتشار تصویر این مکالمه در اینستاگرام دوست رونالدو سبب شد تا تعداد زیادی از فارسی زبانان به اینستاگرام او بروند و تقریبا تا صبح همه چیز می‌شد در اینستاگرام او دید.

از متقاضی پراید مدل 78 تا... تا جایی که تا صاحب پیج منتسب به نامزد رونالدو از همه بخواهد به دلیل دیروقت بودن، بروند و استراحت کنند!

این اولین بار نیست که برخی از کاربران ایرانی اینچنین به پیج  افراد مختلف حمله می‌کنند، پیشتر یک آمریکایی به جای داور استرالیایی بازی ایران و عراق، داور بازی ایران و آرژانتین، زایتسف سرشناس ایتالیایی و مسی،اسیر چنین حملاتی شده‌اند.


پیام عاشقانه یک ایرانی به نامزد کریس رونالدو


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
FARIBORZ
۲۰:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
متاسفانه بیشتر ما ایرانیا روش های استفاده از فضای مجازی رو نمی دونیم.و به قول معروف باید فرهنگ سازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
عسگر واحدی
۱۸:۲۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
ایشان فقط نوشته بود من عاشق نامزد شما رونالدو هستم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اصلن پیام عاشقانه نبود،نوشته بود عاشق رونالدو هست،با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
واقعا یه عده دارن با این کارا فرهنگ مارو خراب میکنن .خود بنده هیچ گونه اموزشی برای استفاده از اینترنت ندیدم .ما باید اموزش های لازم رو به همه ی اقشار جامعه بدیم و تا از عواقب چنین کارهایی در امان باشیم .برای مثال ما باید اصلا اینترنتی برای بچه های زیر 18 سال و زیر 12 سال در نظر بگیریم که قابلیت دسترسی خیلی کمتری نسبت به بزرگسالان داشته باشه .پسرخاله من 10سالشه دیروز گفت برم اینترنت گفتم برو رفت یه صفحه باز کرد بعد سریع تبلیغات هم اومدن .وای خدای من، شما که از من بهتر میدونید چه تبلیغاتی میزارن .گفت رضا این یعنی چی .من سرخ شدم .موندم چکار کنم .چی بگم .گفتم اصلا کی به تو اجازه داده اینترنتو باز کنی خخخخخخه اخه هیچی نداشتم بگم .منظور این که ما باید اموزش اینترنت بدیم و برای کودکان و نوجوانان اینترنت ویژه ای در نظر بگیریم اگر به فکر سلامت ذهن و روح اون ها هستیم .
یا علی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اقا متن کامل رو منتشر کنید بنده خدا کجا حمله کرده؟؟؟
خود طرف گفته من موندم این شماره من از کجا گیر اورده!!!

هنر نزد ایرانیان است و بس
آخرین اخبار