افزایش نرخ‌های اجاره در تهران همزمان با رسیدن فصل جابه‌جایی

افزایش نرخ‌های اجاره در تهران همزمان با رسیدن فصل جابه جایی به بیش از یک میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در آستانه رسیدن فصل جابه جایی و نقل و انتقالات میزان اجاره در برخی از نقاط افزایش یافته است.

براساس این گزارش؛ یک واحد 70 متری واقع در منطقه مرزداران محدوده فرشتگان، 25 میلیون تومان ودیعه و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

این گزارش می افزاید: واحد 70 متری دیگر واقع در ستارخان، 40 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 650 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

همچنین واحد 70 متری دیگر واقع در منطقه جنت‌آباد شمالی محدوده انصار المهدی 60 میلیون تومان رهن گذاشته شده است.

براساس این گزارش؛ شاهین شمالی، 70متر، 20 میلیون ودیعه و ماهانه یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

این گزارش می افزاید:‌ واحدی 67 متری واقع در منطقه سازمان برنامه جنوبی، 20 میلیون تومان دیعه، یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

در همین راستا؛ واحدی 70 متری واقع در منطقه بلوار کشاورز محدوده خیابان ایتالیا، 70 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 400 هزار تومان اجاره گذاشته شده است.

براساس این گزارش؛ منطقه ستارخان با 650 هزار تومان اجاره و مرزدارن با یک میلیون و 500 هزار تومان اجاره به ترتیب ارزانترین و گران ترین واحدهای مسکونی به شمار می روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، رهن ، اجاره ، خرید ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۴
منطقه جلفا يك واحد ١٢٠ مترى با پنج سال ساخت١٢٠ ميليون رهن يا رهن و اجاره و يك واحد بيست ساله هم با همين قيمت ارايه ميشه اين دزدى نيست اين گران فروشى نيست اين كم فروشى نيست حالا اگه يه ميوه فروش صد گرم اشتباه كنه يا يه طلا فروش گرمى ٢٠ تومان تو يه فاكتور بيشتر بگيره ابروش ميره اما اتحاديه املاك پاتوق يه سرى. . . شده؟
آخرین اخبار