القدومی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امام خمینی(ره) مسئله فلسطین را به موازات وظیفه‌اش در سرنگونی طاغوت پیش‌ برد

نماینده حماس در تهران گفت: امام خمینی(ره) می‌توانست توجه به مسئله فلسطین را تا آرام گرفتن اوضاع در آن زمان به تأخیر اندازد اما وی ترجیح داد که این موضوع را به موازات وظیفه‌اش در سرنگونی طاغوت و ظلم به پیش برد.

بیذیبذثذ"خالد القدومی" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اثری آشکار و حقیقی بر روی تفکر سیاسی اسلامی داشتند، اظهار داشت: حضرت امام (ره) فرماندهی بود که جامع خصوصیات در مبارزه با طاغوت و نیروهای استکبار امپریالیسم جهانی در ایشان وجود داشت.

وی ادامه داد: با توجه به مواردی که گفته شد امام (ره) موفق شد وظیفه‌اش را در رابطه با سرنگونی قدرت‌ها انجام دهد و می‌توان از شخصیت‌ ایشان با توجه به تفکر سیاسی اسلامی‌ که داشتند درس‌های زیادی گرفت.

نماینده حماس در تهران با اشاره به اینکه موضوع فلسطین مسئله‌ اساسی در ادبیات انقلاب اسلامی است، گفت: امام خمینی(ره) می‌توانست توجه به مسئله فلسطین را تا آرام گرفتن اوضاع در آن زمان، به تأخیر اندازد اما وی ترجیح داد و تصمیم گرفت که مسئله فلسطین را به موازات وظیفه‌اش در سرنگونی طاغوت و ظلم به پیش برد.

القدومی تأکید کرد: از این رو، روز جهانی قدس را حضرت امام انتخاب نمود و سفارت رژیم صهیونیستی را تحویل فلسطینی‌ها داد تا اولین سفارت فلسطینی‌ها شکل گیرد که این پیام آشکای درباره اهمیت مسئله فلسطین برای انقلاب اسلامی ایران بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئله دیگری که می‌توان درباره شخصیت امام به آن پرداخت شخصیت کاریزماتیکی ایشان بود که توانست گروه‌های مختلفی از مردم را رهبری کند به همین دلیل در انقلاب امام، از بسیج تا کمونیسم، سکولار، بلوچی، کردی، اهوازی و... برای سرنگونی طاغوت پایبندی وجود داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار