مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

95 درصد لیست های دریافتی سازمان تامین اجتماعی، اینترنتی شده است

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ارائه خدمات الکترونیک به مردم از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است، گفت: نزدیک به 95 درصد از لیست های دریافتی سازمان اینترنتی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ رضا امینی مشاورمدیرعامل ومدیرکل استان های  سازمان تامین اجتماعی سع در همایش آموزشی سراسری نظام پیشنهادات اظهارکرد:
 تمام سعی و تلاش کارکنان سازمان ارائه خدمات در راستای حفظ و کرامت انسانی و افزایش امنیت خاطر مردم است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی با 40 میلیون جمعیت تحت پوشش، ارائه خدمات متنوع و گستره جغرافیایی، برای ارائه خدمات مطلوبتر و کارآمدتر باید خود را به روز نگاه دارد.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در سازمان تامین اجتماعی با حجم بزرگی از عملیات مواجه هستیم، تصریح کرد:  سازمانی در مقیاس تامین اجتماعی در سطح کشور نداریم.

امینی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان در بحث خدمات بیمه ای، دومین در بخش درمان و اولین سازمان در حوزه سلامت است، افزود: تاثیر گذارترین سازمان بر اقتصاد کشور و تاثیر پذیرترین هستیم.

وی مطرح کرد:سازمان تامین اجتماعی به لحاظ شرایط تحریمی که علیه کشور حاکم است وضعیت سختی دارد که با تلاش و تمهیدات مسئولان در حال عبور از وضعیت بحرانی هستیم.

وی با بیان اینکه کارکنان سازمان از دانش بالایی برخوردارند، افزود: اتکای سازمان تامین اجتماعی به نیروی انسانی اش است .

امینی مطرح کرد: تامین اجتماعی در ایران یکی از پرکار ترین ادارات کشور است و در این سازمان افراد کاردان  و وظیفه شناس اشتغال دارند. 

 مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی درپایان گفت:  باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا کارها به بهترین وجه انجام شود و موجبات آسایش و رضایت مردم  و بیمه شدگان فراهم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار