جواهری مطرح کرد:

آغاز داوری هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی

مشاور آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آثار هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی تا پایان فروردین 94 جمع آوری و در حال حاضر مراحل داوری آثار در حال انجام است.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ژما جواهری پورمشاور آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست بااشاره به انجام مراحل هفدهمین جشنواره خوارزمی اظهار کرد:مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ایین نامه جشنواره جوان خوارزمی را به منظور فراهم نمودن زمینه های مساعد و لازم برای حضور دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه  در عرصه پژوهش . نوآوری . ابتکار . و اختراع و همچنین تبلیغ و ترویج و تعمیق روحیه پژوهش  و نو آوری در بین آنان به ادارات کل آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

وی ادامه داد:آثار تا پایان فروردین 94 جمع آوری و در حال حاضر مراحل داوری آثار در حال انجام است.

 مشاورآموزش وپژوهش سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد:با توجه به آموزش و فرهنگ سازی که سازمان حفاظت محیط زیست  در اولویت کار خود در قبال وزارت آموزش و پرورش قرار داده است چنین نتایجی که تجلی برنامه ریزی های انجام شده است بسیار امید بخش خواهد بود.
 
 جواهری پوردرپایان گفت: پس از بررسی آثار گام بعدی در  چنین جشنواره هایی را  برنامه ریزی به منظور حمایت های علمی از دانش آموزان علاقمند است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار