سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

کار‌گروه ساماندهی به سرویس مدارس تشکیل شد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر که در سال تحصیلی 93-94 ساماندهی سرویس مدارس کمترین اشکالات را داشته است اظهار کرد: کار گروه ساماندهی به سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید تشکیل شد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سال تحصیلی 93 تا 94 کمترین اشکالات در بحث ساماندهی سرویس مدارس وجود داشته است، اظهار کرد: موضوع ساماندهی سرویس مدارس با همکاری پلیس راهور، سازمان نظارت بر تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی و سازمان حمل و نقل ترافیک تهران مربوط می‌شود و امسال شاهد کمترین شکایات در بحث سرویس‌دهی به دانش آموزان بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سرویس مدارس به لحاظ تربیتی حائز اهمیت است و دانش آموز از لحظه ورود به سرویس در معرض موضوعات تربیتی قرار می‌گیرد لذا کار گروه ساماندهی سرویس مدارس تشکیل و بررسی این موضوع را در دستور کار قرار داد.

ثقفی با بیان اینکه امیدواریم این هم افزایی که در سال تحصیلی 93-94 وجود داشت همچنان ادامه یابد، افزود: امسال هم اولین جلسه کار گروه با هدف ساماندهی بیشتر سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو صورت گرفت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار