درخواست مهریه از شوهری که خرجی نمی‌دهد

زن جوان وقتی دید که شوهرش هیچ پولی به او نمی دهد تصمیم گرفت مهریه اش را به اجرا بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم به من خرجی نمی دهد و همیشه توقع دارد هر چیزی خواستم بخرم با خودش بروم تا او پول خرج کند.

زن جوان ادامه داد: هرچه به او می گویم به من هم پول بده تا دست خودم باشد و هرچه خواستم خودم بروم و بخرم قبول نمی کند و می گوید تو پول می خواهی چکار. هرچه خواستی به من بگو یا با هم می رویم و یا خودم به تنهایی برایت می خرم. او حتی برای خریدهای روزانه هم به من پول نمی دهد و من هیچ وقت در کیفم و یا حساب بانکی ام هیچ پولی ندارم. همیشه جلوی اطرافیانم خجالت می کشم و هرچه بخواهم بخرم باید به شوهرم تلفن بزنم.

وی افزود:اکنون یکسال از زندگی ما گذشته و شوهرم همچنان این اخلاقش را دارد و به من خرجی نمی دهد. برای همین تصمیم گرفتم مهریه ام را به اجرا بگذارم تا حداقل پول مهریه ام را برای خودم نگه دارم و در زندگیمان خرج کنم.

بعد از اظهارات این زن قاضی مهریه وی را به اجرا گذاشت و شوهر وی را نیز برای شنیدن صحبت هایش به دادگاه احضار کرد.‎

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۵:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
عزیز من بهش ابروداری نمیگن این کاری که ما ها میکنیم یه جور سواری دادنه . اقا یاد میگیره پول خودش مال خودش پول امثال ما رو هم مثل حلوا نوش جان بکنه بعد ده سال اقا خونه داره ماشین داره و شما چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
طفلک زنهائی که خودشون کار میکنند و هم خرجی خونه رو میدن هم پول تو جیبی شوهرشون رو دم هم نمیزنند و با نهایت سکوت وآبروداری روز ور به شب و شب رو به روز میرسونند
آخرین اخبار