ارائه خدمات درمانی به زائران کربلا در نیمه شعبان؛

ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان صحرایی شهید آیت الله صدوقی

سرپرست تیم پزشکی گروه عتبه از خدمات رسانی به زائران کربلای حسینی در نیمه شعبان، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس دهدست در خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پزشکان و پرستاران گروه عتبه در نیمه شعبان امسال اظهار داشت: طبق معمول سال های گذشته چادر خدمات رسانی تیم پزشکی عتبه در باب القبله دایر شده و به زائران حسینی خدمات بهداشتی  درمانی ارائه می دهد.

وی به حضور ۲۰ پزشک و پرستار با تخصص های مختلف در چادر عتبه اشاره کرد و افزود: گروه پزشکی ویژه عتبه برای خدمات رسانی در نیمه شعبان از ۲۰ پزشک با تخصص هایی چون جراح عمومی، متخصص قلب، زنان، ارتوپد، بیهوشی، داخلی، طب اورژانس و پرستار تشکیل شده است و فعالیت خود را از امروز آغاز کردند و تا پایان روز پنجشنبه مشغول به خدمات رسانی خواهند بود.

سرپرست تیم پزشکی گروه عتبه برای خدمات رسانی در نیمه شعبان با تشریح خدمات قابل ارائه در چادر پزشکی عتبه تصریح کرد: در این چادر خدمات ویزیت، درمان سرپایی، مایع درمانی(سرم تراپی)،احیاء و خدمات اورژانسی به زائران حسینی ارائه می شود.

به گفته وی، با توجه به اینکه زائران بسیاری به مناسبت نیمه شعبان مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده طی می کنند، تیم پزشکی گروه عتبه علاوه بر خدمات رسانی به مراجعان به چادر؛ به زائران پیاده رو نیز خدمات درمانی لازم را ارائه می کنند.

دهدست با اشاره به فعالیت شبانه روزی پزشکان و پرستاران در چادر برپا شده در بین الحرمین یادآور شد: به درخواست تولیت حرم امام حسین (ع) و حضور زائران بسیار در حرم سید الشهدا(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) خدمات پزشکی و درمانی به زائران از سوی پزشکان عمومی و متخصص به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.

وی ادامه داد: این پزشکان از بهترین متخصصان در کشورمان هستند که در سال گذشته نیز با حضور در بیمارستان های عراق جراحی های متعدی را انجام و جان بسیاری از بیماران را از مرگ حتمی نجات دادند.

سرپرست تیم پزشکی گروه عتبه با اعلام اینکه تمامی پزشکان حاضر در چادر عتبه داوطلب هلال احمر هستند و تمامی خدمات درمانی را به صورت داوطلبانه ارائه می دهند، اذعان کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این چادر اعم از ویزیت، مشاوره، پانسمان، سرم تراپی و ارائه دارو به زائران حسینی کاملا رایگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار