زنجان؛

هشدار در خصوص عرضه لوازم تقلبی خودرو در سطح استان زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در خصوص عرضه لوازم تقلبی خودرو در سطح استان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طبق گزارش اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر پس از دریافت شکایت تعدادی از شهروندان شهرستانهای ابهر و خدابنده در زمینه خرید قطعات یدکی خودرو از فروشنده متقلب، پرونده ای در این زمینه تشکیل یافت.

ممیزی افزود: طبق اخبار وارده تعداد شاکیان این پرونده به بیش از 30 نفر رسیده است و دلیل شکایت این افراد خرید قطعات تقلبی و بی کیفیت از سوی افرادی بوده است که اقدام به پخش گسترده این قطعات در شهرستانهای ابهر و خدابنده نموده اند.

وی ادامه داد:پس از انجام تحقیقات لازم توسط کارشناس اتحادیه فروشندگان قطعات یدکی خودرو و کارشناس رسمی سازمان صنعت و معدن و تجارت،تقلبی بودن قطعات فروخته شده احراز و متهمین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد:میزان تخلف احتمالی این افراد بدلیل عرضه گسترده قطعات فروخته و همچنین افزایش تعداد شاکیان پرونده بطور دقیق مشخص نشده است.

ممیزی افزود: در صورت نیاز به انجام تعمیرات و خرید لوازم خودرو حتما از نمایندگی های مجاز در سطح استان نسبت به خرید اقدام و از فروشندگان، فاکتور ممهور به مهر نمایندگی دریافت نمایند تا در صورت بروز کوچتکترین تخلفی،تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به احقاق حقوق مصرف کنندگان اقدام نماید.

وی خاطر نشان کرد: همچنین عرضه کنندگان لوزام یدکی در سطح استان زنجان نسبت به تهیه این اقلام دقت کافی نموده تا از ارائه قطعات تقلبی به مصرف کنندگان جلوگیری بعمل آید.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.