مقصودلو:

کبدی را در عراق فعال می کنیم/ حذف 9 کبدی کار به خاطر تغییر تاریخ

رئیس فدراسیون کبدی گفت: نمایندگان عراق به ایران آمدند و برای راه اندازی کبدی در کشور عراق صحبت‌هایی انجام دادیم.

کبدی را در عراق فعال می کنیم/ حذف 9 کبدی کار به خاطر تغییر تاریخمحمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق صحبت هایی که با نمایندگان کشور عراق انجام دادیم قرار شد رشته کبدی را در شهرهای بصره و العماره عراق راه اندازی کنیم و همچنین طبق برنامه ریزی ها مقدمات حضور عراق در رقابت های جهانی را مهیا کنیم.
 
وی ادامه داد: در این جلسه  همچنین قرار شد اردوهای مشترکی با این کشور برگزار کنیم و مربیان ایران را برای آموزش دادن به مربیان عراقی به این کشور اعزام کنیم.
 
مقصودلو با اشاره به برگزاری مسابقات دوستانه بیان کرد: تیم کبدی ساحلی پاکستان قرار است به ایران بیاید تا چند دیدار دوستانه داشته باشیم از جلسه تیم های ایران که در این مسابقات شرکت می کند تیم دانشگاه آزاد و به تیم های دیگر هم گفته ایم اگر تمایل دارند آمادگی خود را برای حضور در این رقابت اعلام کنند.
 
رئیس فدراسیون کبدی در مورد احداث خانه کبدی در تهران تصریح کرد: ما سالن امام علی تهران را برای احداث خانه کبدی انتخاب کرده ایم و ورزش هم دستور داده‌اند که مسئولان با ما همکاری کنند و براین اساس اداره کل ورزش و جوانان تهران باید این مساله را تایید کند که این سالم از طریق مزایده به ما واگذار شود، اگر این اتفاق رخ دهد اردوهای آماده سازی تیم های ملی با شرایط بهتری برگزار می شود.
 
محمدرضا مقصودلو در پایان در مورد رقابت های کبد جوانان آسیا اذعان کرد: هنوز تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات مشخص نشده، تغییر تاریخ این رقابت ها باعث شد ما 9 نفر از کبدی کارانمان در رده سنی بالاتر قرار بگیرند و ما تلاشمان را می کنیم که بتوانند در بازی‌های کبد آسیایی جوانان شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار