کارشناس هواشناسی خبر داد

ناپایداری جوی در برخی از استان‌های کشور/ رشد ابر در سواحل شمالی

کارشناس هواشناسی گفت: برای سواحل شمالی کشور، استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر مورد انتظار است.

ناپایداری جوی در برخی از استان‌های کشور/ رشد ابر در سواحل شمالیامین حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار راه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال استان فارس، جنوب اصفهان و همچنین ارتفاعات جنوبی البرز رگبار باران، رعد و برق، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. 
وی ادامه داد: برای سواحل شمالی کشور، استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر مورد انتظار می‌باشد.

نقشینه گفت: وزش باد نسبتا شدید که همراه با گرد و خاک است را برای مناطق شرقی کرمان، مرکز خراسان رضوی، خراسان شمالی و خوزستان پیش‌بینی کرده‌ایم. 

وی تصریح کرد: برای شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد و طوفان رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران طی دو روز آینده پدیده گرد و خاک مورد انتظار است و در برخی از ساعات بعد از ظهر وزش باد سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

نقشینه گفت: از نظر دمایی در اکثر نقاط کشور روند افزایش دما را خواهیم داشت. دمای آذربایجان‌ها 3 درجه سانتی‌گراد و دمای تهران 2 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: خوزستان با دمای 49 درجه گرم‌ترین استان کشور می‌باشد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار