آرنولد:

من بهتر از اوباما آمريکا را اداره مي کنم ولي اجازه نامزد شدن ندارم

هنرپیشه آمریکایی تاکید کرد می تواند بهتر از اوباما آمریکا را اداره کند اما به وی اجازه نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری داده نمی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری سومریه نیوز در گزارشی نوشت، آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه مشهور آمریکایی، تاکید کرد می تواند دولت را بهتر از اوباما اداره کند و اگر قانون اساسی آمریکا به وی اجازه می داد، حاضر بود وارد رقابت برای تصدی سمت ریاست جمهوری این کشور بشود.
شوارتزنگر در سال 1947 در اتریش متولد شد و در سال 1968 به آمریکا رفت و تابعیت این کشور را کسب کرد از این رو وی ، به رغم آن که از طرفداران حزب جمهوری خواه است و از سال 2003 تا 2011 فرماندار ایالت کالفرنیا بوده است، حق ندارد نامزد تصدی سمت ریاست جمهوری شود زیرا در خاک آمریکا به دنیا نیامده است.
شوارتزنگر اطمینان دارد با توجه به آن که سمت فرمانداری را برعهده داشته است، می تواند بهتر از رئیس دموکرات کنونی کاخ سفید، به آمریکا خدمت کند. وی گفت: «همه می دانند اگر متولد آمریکا بودم، خود را نامزد تصدی سمت ریاست جمهوری می کردم. باور کنید من، بهتر از این ها، توان این کار را دارم.»
این هنرپیشه آمریکایی، مطالب یادشده را در اثنای مراسم نمایش فیلم جدیدش با عنوان «نابودگر» در سیدنی بیان کرد. به گفته وی: سمت ریاست جمهوری آمریکا در دسترس وی نیست و با این وجود تلاش نمی کند به این مسئله اعتراض کند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار