آخرین اخبار پرسپولیس را اینجا بخوانید + دانلود

این اپلیکشن تمامی اخبار و مقالات و عکسها و سایر امکانات سایت را با سرعت قابل ملاحظه و بدون اینکه حجم زیادی از اینترنت شما استفاده شود را در اختیارتان قرار می دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، شاید شما هم یکی از طرفداران تیم پرسپولیس باشید. اپلیکشن اخبار پرسپولیس به گونه ای طراحی شده است که تمامی اخبار و مقالات و عکسها و سایر امکانات باشگاه پرسپولیس را با سرعت قابل ملاحظه و بدون اینکه حجم زیادی از اینترنت شما استفاده شود را در اختیارتان قرار می دهد.

با توجه به سبک بودن برنامه حتی با استفاده از اینترنت سیم کارت خود نیز می توانید به راحتی اخبار تیم محبوب خود را رصد کنید و هر لحظه از آن با خبر باشید.

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار فرستادن نوتفیکیشن بر روی گوشی ها شما برای اخبار بسیار مهم می باشد که بازه های زمانی دریافت این نوع اخبار نیز برای شما قابل کنترل است تا بر حسب علاقه و سرعت اینترنت تان آن را در کنترل داشته باشید.



نرم افزاری برای هواداران پرسپولیس + دانلود



برنامه باشگاه پرسپولیس تهران توسط متخصصان کمیته انفورماتیک باشگاه، ویژه سیستم عامل اندروید که در حال حاضر محبوب‌ترین و پرکاربردترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند در ایران است، طراحی شده است.

دریافت اخبار باشگاه، اطلاع از نتایج بازیها و برنامه مسابقات و جدول رده بندی لیگ، آشنایی با تاریخچه و افتخارات باشگاه، زندگی نامه بازیکنان از قابلیت های این نرم افزار است.



 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

نرم افزاری برای هواداران پرسپولیس + دانلود نرم افزاری برای هواداران پرسپولیس + دانلود نرم افزاری برای هواداران پرسپولیس + دانلود نرم افزاری برای هواداران پرسپولیس + دانلود


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 1.53مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3
 • امتیاز:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار