دانستنی های قرآن؛

با خواندن این سوره حاجت روا شوید

در فضیلت این سوره از حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس سوره «یس» را قرائت کند مانند آن است که ده بار قرآن را ختم کرده.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران؛یس، و نام های دیگرش «عزیزه؛ معمّه(شامل شونده)، مدافعه قاضیه(دفع کننده برآورده) سی و ششمین سوره قرآن است که مکی و دارای 83 آیه است. از رسول گرامی اسلام روایت شده قرائت کننده این سوره نزد خداوند شریف خوانده می شود و این سوره برای قاری خود شفاعت می کند.

در روایتی دیگر از ایشان آمده: سوره «یس» در تورات «معمّه: شامل شونده» نام دارد چون خیر دنیا و آخرت را شامل حال قرائت کننده خود می کند و بلاهای دنیا و سختی های آخرت را از او دور می کند.

و نیز «قاضیه: دفع کننده برآورنده» نامیده می شود چون از قاری خود، هر بدی را دفع کرده و همه حاجت های او را روا می کند و قرائت آن سوره پاداشی برابر بیست حج دارد. و گوش سپردن به صدای قرائت آن، معادل با ثواب هزار دینار انفاق در راه خداست.

در فضیلت این سوره از حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده: هر کس سوره «یس» را قرائت نماید مانند آن است که ده بار قرآن را ختم نماید.

ایشان همچنین فرمودند: هر کس سوره «یس» را برای رضای خدا بخواند خداوند او را خواهد بخشید و اجری همانند 12 ختم قرآن به او خواهد داد و اگر برای مریض در شرف مرگی خوانده شود، به تعداد حروف این سوره 10 فرشته  نزد او به صف شده و برای او استغفار کرده و شاهد قبض روحش بوده و جنازه اش را تشییع می کنند و بر او نماز گزارده و شاهد دفنش هستند.

از ابی بصیر روایت شده که حضرت صادق علیه السلام فرمودند: براستی برای هر چیزی قلبی است و قلب قرآن سوره یاسین است هر کس آن را قبل از خواب یا در روز، قبل از آنکه شام شود بخواند در آن روز از محفوظین و بهره مندان باشد تا آنکه شام کند و هر کس در شب قبل از خواب آن را تلاوت کند خداوند بر وی 1000 فرشته بگمارد تا او را از شر بدی و هر شیطان رانده شدهو هر آسیب حفظ کنند و هر گاه در همان روز بمیرد خداوند او را وارد بهشت گرداند و 30 هزار فرشته هنگام غسلش گرد آیند و برای او طلب آمرزش کنند و با استغفار او را مشایعت و بدرقه نمایند تا کنار قبر، و چون او را به قبر برند آن فرشتگان جمله در قبر با وی درآیند و خدا را عبادت کنند و ثواب او را به مرده دهند و قبرش تا هر کجا که چشم ببیند فراخ گردد و از فشار قبر ایمن باشد و همیشه از قبرش تا آسمان نوری تابان باشد تا اینکه خداوند او را از قبر بیرون آرد و چون او را برانگیخت فرشتگان خدا با او هستند و بدرقه اش کنند و با وی به گفتگو پردازند و به رویش لبخند زنند و به هر خیر و نیکی مژده اش دهند تا او را از صراط و میزان بگذرانند و در پایگاه قربی او را بدارند که هیچ مخلوقی را جز مقربان و فرستادگان حق آن مقام و منزلت و قرب را باشد، و وی با پیامبران در آن درگاه نزد خدای تعالی باز ایستد و با غمخواران غم نخورد و با اندوهگینان اندوه نکشد و با زاری کنندگان زاری نکند.

آنگاه خداوند تعالی گوید: ای بنده من شفاعت کن هر که را خواهی ،که شفاعت را درباره همه بپذیرم و حاجت بخواه که هر چه خواهی به تو دهم پس وی حاجت را از خدا بخواهد که برآورده شود و شفاعت کند که پذیرفته گردد و حساب او را چون دیگران نکشند و در آنجا چون دیگران بازداشت نشود و چون از زبونان و خوار شدگان زبون و خوار نگردد و به نکبت گناه و عمل زشتی که از او سر زده گرفتار نشود و برات آزادی او را سر گشاده بدو دهند تا اینکه از درگاه الهی به زیر آید و همه مردم از روی تعجب گویند: «سبحان الله» این بنده را حتی یک گناه نبود او از همدمان محمد صلی الله علیه و آله وسلم خواهد شد.

از جابر جعفی روایت شده که امام باقر علیه السلام فرمودند: هر کس سوره یاسین را در عمر خود یک بار بخواند خداوند به شماره تمام آفریده هایش در این جهان و آن جهان و آنچه در آسمان است به عد هر یک 2000 حسنه در نامه عملش ثبت فرماید و به همین مقدار از گناهان او محو سازد و دچار تنگدستی و زیان و بدهکاری و خانه خرابی نشود و بدبختی و دیوانگی نبیند و مبتلا به جذام و وسواس و دودلی و بیماری های مضر نگردد و خداوند سختی و دشواری مرگ را بر او آسان کند و خود متصدی و مباشر قبض روح او باشد و از جمله کسانی خواهد بود که خداوند فراخی زندگی او را به عهده گرفته و ضامن خوشحالی او هنگام مرگ گردیده و خشنودیش را آخرت تضمین کرده و همه فرشتگان آسمان و زمین را خطاب فرموده که من از بنده راضی هستم پس برای او آمرزش بطلبید.

آثار و برکات سوره

1) آثار دهگانه قرائت سوره یس:
پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم به امیرالمؤمنین فرمودند: ای علی! «یس» را بخوان که در آن ده اثر است: هر که آن را قرائت کند:

1) اگر گرسنه باشد سیرگردد؛
2) اگر تشنه باشد، سیراب گردد؛
3) اگر عریان باشد، پوشانیده گردد؛
4) اگر عزب باشد، ازدواج کند؛
 5) اگر ترسان باشد، امنیت یابد؛
6) اگر مریض باشد، عافیت یابد؛
7) اگر زندانی باشد، نجات یابد؛
8) اگر مسافر باشد، در سفرش یاری شود؛
9) نزد میت خوانده نمی شود مگر اینکه خدا بر او آسان گیرد؛
10) اگر گمشده داشته باشد، گمشده اش را پیدا کند.
2) پیدا شدن گمشده

شخصی به امیرالمؤمنین علی علیه السلام عرض کرد: بفرمایید وقتی چیزی یا کسی گم می شود چه باید بکنم؟

حضرت فرمودند: دو رکعت نماز بخوان و در هر دو رکعت بعد از حمد «یس» بخوان و بعد از آن بگو: یا هادی الضالّهِ رُدَّ عَلَیَّ ضالَّتی» ای هدایت کننده گمشدگان، گمشده ام را به من برگردان.
شخص می گوید: من این کار را کردم و بعد از مدتی خداوند گمشده ام را به من برگرداند.

3) جهت امنیت یافتن از چشم زخم و شر جن
در کتاب المصباح امده: هر کس سوره «یس» را با خود همراه داشته باشد از چشم زخم و از شر جنیان در امان بوده و خواب های خوش می بیند.

6) داشتن قلبی نیرومند و ذهن قوی
اگر می خواهید قلبی نیرومند و ذهنی قدرتمند داشته باشید به سخن امام صادق علیه السلام عمل کنید که فرمود: هر کس در نهم شعبان سوره «یس» را با گلاب و زعفران نوشته و بنوشد در حفظ و امان خواهد بود و قلبش نیرومند و ذهنش قوی می گردد.

7) برای دیدن پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله وسلم در خواب
در حاشیه زادالمعاد علامه مجلسی آمده جهت دیدن پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم در خواب، سه شب و هر شب سی مرتبه «آیه 42 یس» را بخواند.

8) رفع فقر
جهت رفع فقر هر بامداد «آیه 68 یس» را قرائت کند.

9) دوای دردها
از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده است: هر کس سوره یس را نوشته و پس از شستن از آب آن بنوشد در درونش هزار گونه دوا و نیز هزار گونه نور و یقین و برکت و رحمت را وارد کرده است و هر گونه دردی را از او دور می کند.

ختم مجرب
برآورده شدن حاجت مشروع
1) یکی از برزگان و عارفان می گوید:
سوره یاسین را بسیار می خواندم و هر حاجتی که داشتم به تلاوت این سوره به این شکل مداومت می نمودم.

در سوره یس هفت «مبین» وجود دارد؛ به هر مبین که رسیدی این دعا را 3مرتبه بخوان:
«بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان المنفّس عن کل مدیون، سبحان المفرج عن کل محزون، سبحان الناصر عن کل مظلوم، سبحان المخلص عن کل مسجون، سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون، سبحان انما امره اذا اراد شیئاً ان یقول له کن فیکون، سبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون.»

2) از حضرت سلمان فارسی رحمة الله روایت شده اگر کسی ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی، سوره یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود. انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این داع است ودعا است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.»

3) کسی که می خواهد مشکلش حل شود شب جمعه، چهار رکعت نماز بخواند و به این ترتیب که می آید:

در رکعت اول: بعد از سوره «حمد» سوره «یس» را بخواند و سپس به رکوع رود و هنگامی که سر از رکوع بر می دارد صد مرتبه این ذکر را بگوید:

«واذا سلک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوة الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون» (بقره، 186).

در رکعت دوم: حمد را دو مرتبه، سوره «یس» را یک مرتبه بخواند و بعد از آن قنوت را بجای آورد و به رکوع رفته و پس از سر برداشتن از رکوع همان ذکر (بقره، آیه 186) را صد مرتبه تکرار کند و به سجده رود و پس از دو سجده تشهد را بخواند اما بدون سلام برخیزد مثل کاری که در نماط طهر انجام می دهد.

در رکعت سوم: «حمد» را سه مرتبه و «یس» را یک بار و رکوع را بجای آورد و پس از سربرداشتن از رکوع این ذکر را صد مرتبه بگوید: «فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم»(بقره، آیه 137).
در رکعت چهارم: حمد را چهار مرتبه بخواند و «یس»را یکبار بخواند و بعد از رکوع بگو: «یا ربِّ إدْفَعْ عَنّی الضُّرَّ وَ انْتَ اَرْحَمُ الراحِمینْ» .

پس از دو سجده و تشهد و سلام به سجده برود و پیشانی را برزمین بگذارد و صد مرتبه این ذکر را بگوید: «استغفرالله» و بعد از آن گونه راست را بر زمین بگذارد و صد مرتبه بگوید: «اللهم صل علی محمد و آل محمد» و بعد گونه چپ را بر زمین بگذارد و بگوید: «انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون» (یس، 82) و پس از آن حاجت را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.

4) برای برآورده شدن جمیع حاجات و سایر مهمات مجرب است به هر نیت که باشد سه نوبت سوره «یس» بخواند و هر نوبت که می خواند احتیاط می کند هرگاه به لفظ مبین می رسد یک انگشت خود را را گره می کند بعد از آنکه سوره را تمام کرد سه نوبت این دعا را بخواند:

«سبحان المفرج عن کل مهموم سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون انّما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی ء و الیه ترجعون یا مفرج الهم فرج یا مفرج الهم فرج یا مفرج.»

منابع: «قرآن درمانی روحی و جسمی محسن آشتیانی، سید محسن موسوی؛ و درمان با قرآن،محمدرضا کریمی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۲۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام ،یه حاجتی دارم میخوام برآورده بشه زندگیم وصله به این حاجت تو رو به خدا قسمت میدم به عزیزت برام دعا کنین حاجتم روا بشه،ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
سلام
انشاالله حاجت همه روا بشه
خداوند بر همه چیز اگاه است فقط به خودش توکل کنید
پروردگارا امیدو توکلمون فقط به توست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
سلام دوستان انشااله خدا به حق قرآن حاجت همتون را برآورده کنه. برا منم دعا کنید حاجت روا بشم. التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
سلام دوستان برای من هم دعا کنید تا حاجتروا شوم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۳:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام دوستان لطفا در حق منم دعا کنین تا مشکل رو که دارم رفع بشه
و حاجت روا شم، خواهش میکنم منم برای همتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام من یه دل شکسته دارم خواهش میکنم برای من دعا کنید حاجت بگیرم
Pakistan
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۵ تير ۱۴۰۱
کسی مثل من بدبخت// که بدبخت باشد درد و دل می کند با خدا//خدایا خودمان هستیم کجایی به حق کسی که دوستش داری منو از این دنیا ببر//حاجتم فقط همین هست//روز و شبم شده درد و دل با تو که مرا از این دنیا ببر//چه قدر منو فراموش کردی که هر روز تو را صدا می کنم ولی بی جواب مانده ام در این روزگار و دنیای غریب//تو رو به حق جاه و جلالت و به حق مهدی که ظهور خواهد کرد حاجت منو در این دنیا بده که مرگ هست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام هرکسی قرآن را دوست دارد واقعا بهترین سرمایه رو در هر 2جهان دارد بشرتحقحکه قرآن را با احترام بخوانید در حق من دعای خیر کنید چرا ساحر در حقم کاری کرده نتونم زن بگیرم خداوند متعال را از طرف خودم وکیل گرفتم تا میتوانید قرآن با شید
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۱
عالی بود ، فقط یه سوال ، زمان حضرت سلیمان مگر قرآن بوده که از یس فرمودن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله درویش متولی
۰۲:۱۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
بله درزبوروتورات وانجیل بوده یاس وبقره منتها اسم دیگه ای داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
از قرائت کننده، یاسین التماس دعا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
بچه هاتوروخدا برام دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام لطفا برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۵۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام برام دعا کنیدد،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
خوب بود بد نبود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۹ ۲۵ دی ۱۴۰۰
سلام به همه دوستان منم واسه همتون دعاکردم انشالله خداحاجت رواتون کنه برای منم دعاکنیدیک مشکل مالی دارم میخوام وامم درست بشه درگیرضامنم دعاکنیدبتونم بگیرم به حق جوادالائمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
هیچ وقت ناامید نشید.خصوصا با سوره یس حتما حاجتتون برآورده میشه .ان شاءلله عاقبت بخیر بشید.
منم یه حاجت خیلی مهم دارم برام صلوات بفرستید.
خدایا به بچم کمک کن راهش رو گم نکنه به خطا نره دوستان خوب سرراهش قرار بده .همیشه بهم لطف داشتی .دست خالی ردم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
انشاالله خدا حاجت هم را بر آورده می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
برام دعا کنید امتحان دارم خانم امتحان نگیر منون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تورو خدا برای من دعا کنید مسأله زندگیم در میان ازتون خواهش می کنم ایشالا همتون حاجت روا بشید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۱۸ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
تروخدا برام سه تا صلوات بفرستید ابروم درمیونه خدایاا کمکم کن
ایشالا همتون حاجت روا بشین
التماس دعا
من روم دعا کنید مشکلم حلشه
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۹:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
برام دعا کنید یک ساله هر چی دعا کردم خدا حتی نگاهم نکرد دلش برام نسوخت یه عده رفتن پشت منو خانوادم بد گفتن و خاتواده خاستگارم حاظر به دیدن منم نشدن خیلی زجر میکشم دلم شکسته الان یه سال شده شب روزم غم گرفته خیلی دوستش داشتم دلم میخاست به هم برسیم از همه نظر خوب مناسب بود دعا کنید هرکی دلش پاکه خسته شدم ۲۷سالمه دارم زجر میشکم چرا یه مرد ایقدر نامرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام مادر شوهرم کرونا گرفته شدید ازتون خواهش میکنم براش دعا کنین حالش بهتر شه ایشالاه همه مبتلایان ب کرونا حالشون بهتر شه کرونا از بین بره عامین
Iran (Islamic Republic of)
خدایا
۲۳:۰۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
خدا یا خودت بزرگی و بزرگیت رو به من نشون بده خدایا منو به خواستم برسون
من ارزومو از تو میخواهم
سر به زیرم نکن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله که همه به نیازمندی هاشون برسن خدا همه رو از دست ظالم ها نجات بده هر چه زود تر برای منم دعا کنید مانع سنگینی پیش رو دارم با وجودش داره همه چیرو نابود می‌کنهچه کار کنم خدایا تو رو به اون خداییت قسم که نجاتم بده و همچنین کسایی مثل من هستن انشاالله کسایی مثل من دیگه به شر همچین آدمی نیافتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
میشه برا من هم سه تا صلوات بفرستید تروخدا دعا کنید که ابروم نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
قسمتون میدم به جون عزیزتون واسه منم سه صلوات بفرستین هدیه به صاحب زمان برای مشکل گشای کارم دعا کنین حاجت رواشم دیگه تحمل ندارم بخدا کم آوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله درویش متولی
۰۲:۲۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
استغفارکن
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۱۳:۰۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام
ازتون خواهش میکنم دعا کنید من در آزمون تیزهوشان قبول بشم آرزو دارم
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام برام دعا کنید که به عشقم برسم انشاالله که همتون به ارزو هاتون برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
سلام هرکس پیام منو میبینه ازش خواهش میکنم برای گرفتن حاجتم از خداوند متعال یک صلوات بفرسته.. . انشالله خداوند بحق حضرت زهرا سلام الله علیها حاجت هممون رو برآورده کند.
Germany
بابک
۱۴:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام علیکم برای هم دیگر دعا کنیم چون تنها دعا قبول درگاه الهی میشه که برای هم دعای خیر کنیم برای برآورده شدن همه دوستان حاضر و غایب و برآوردن شدن حاجت بنده ۳صلوات محمدی به روح پیامبر ویارانش بفرستیم انشالله همه حاجت رو شویم آمین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
تورو جون هرکسی که دوست دارید اگه پیاممو دیدین واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات بفرستین محتاجم به دعاهاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
تورو خدا دعادکنید بابام برایم گوشی بخره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام ب همه ی دوستان خاهشمندم واسم دعا کنید ب خاسته م برسم خیلی واسش تلاش کردم واقعا ب تمام آینده و زندگیم مربوطه التماس دعا دارم دعا کنید واسم
Iran (Islamic Republic of)
:)
۰۰:۵۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام ، التماس دعا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعا این همه مثل من درد دارن خدایا چرا جواب نمیدی
Iran (Islamic Republic of)
Tini
۰۵:۱۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان هرکی این پست رو می خونه تروخدا خواهش میکنم برام دعا کنه تروخدا خدایا امروز خودت دستمو بگیر برام کمک کن من جز تو کسی رو ندارم خودت کمکم کن خواهش میکنم ازت
Iran (Islamic Republic of)
Zohre
۱۹:۲۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام دعا کنید منم یه ازدواج خوب داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
Samii
۲۲:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام دوستان هرکی این پست رو میخونه خواهش میکنم برام دعا کنه و یه صلوات برای استجاب دعام ختم کنه
خدایا ما بندگان توایمم همه ما از تو تمنا میکنیم که دل مارو با استجاب نیاز هامون روشن کن
الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
یه ادمه گناهکار بدبخت
۰۲:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
خدایا امروز ۵بهمن هست خدایا خودت دستمو بگیر از امروز به بعد ادمه دیگه ای میشم تورو به حق پنج تن نزار تنها بمانم هر وقت به سوی تو آمدم دستمو گرفتی میدانم ادمه گناهکاریم ولی خودت گفتی اگه هزار بارم گناه کردی من میبخشمت پس کمکم کن
Netherlands
زهرا
۱۸:۲۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
خدا حاجت همه شمارو براورده کنه برای من ودوستم خیلی دعا کنید دوستم یک مزاحم داره که زندگیشو به جهنم تبدیل کرده براش دعا کنید خدا شر مزاحمو کم کنه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۰:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام برای منم دعاکنیدشوهرم شیشه مصرف میکنه.پدرم اجازه طلاق نمیده.خودمم همسرم رو دوست دارم دعاکنید دیگه مصرف نکنه تابتونیم زندگی کنیم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
دیارفراموشی
۱۲:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۹
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خداجون چراحاجتم براورده نمیشه دیگه دلی واسم نمیده خودت حاجت همه براورده کن خداهیچ وقت ازت فراموش نمیکنم ب قران راست میگم خدازندگیم خوبه خداروشکرایشالله ک همیشه ازتمام جوان های اسلام زندگی هاشون خوب خوش بخت باشه منم همین طور الهیییی امیییی من الان ۱۷سالمه دوسال نیمه ازدواج کروم یعنی عقدم الان میخوام برم سرخونه زندگیم واسم دعاکن خداجون تادوروزدیگه خونه ای واسم درست بشه همگی التماس دعادارم مطمعن باشین منم وال واسه همه دعامیکنم میگم خدایاخودت هرکسی اومددرخونه زدناامیدبرش نگردون الهیییی امییی التماس دعاففففققققطططط دارمممم
Iran (Islamic Republic of)
بیماری ای مثل کرونا دیگر رخ ندهد
۰۸:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا پیام من را تا آخر بخوانید و داخل سایت قرار ندهید و دعا کنید که بیماری ای مثل کرونا دیگر رخ ندهد.....آمین....
Iran (Islamic Republic of)
بیماری کرونا از بین برود
۰۷:۳۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا پیام من را تا آخر بخوانید و در سایت قرار ندهید ای کاش که بیماری کرونا از ایران و همه ی جهان از بین برود و همه جا طبق روال عادی اش برگردد....آمین....
Iran (Islamic Republic of)
یاور
۲۱:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۹
باسلام به همه دوستان امیدوارم به حق همه اونایی که پیش خدا آبرو دارن خدا حاجت همه بندگانش رو اجابت کنه ودلشون رو شاد
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۹
سلام تو رو خدا دعا کنین منم ب آرزوم برسم تورو خدااااااااا
از دل من خبر ندارین امیداوارم همه ب آرزو هاشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۴:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام لطفا برای منم یک صلوات برای استجابت دعام بخونید انشالله هر مشکلی تو زندگیتون دارید برطرف بشه و به ارزوتون برسید دعام کنید التماس دعا از شما دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
منونم ازتون..
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۱:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
سلام.خدایا حاجت بندگان مومن ودل شکسته خودت را بده دعاهاشون را براورده کن. خدایا مشکل من را هم حل کن خدایا کمکم کن.دوستان برای من هم دعا کنید مشکل دارم......
Germany
فاطمه
۱۸:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام
من یه دلشکسته هستم که چند ساله هیچ دعایی نکردم، یه جورایی ناامید هستم.
امشب به دلم افتاده سوره یاسین بخونم،برام دعا کنید که حاجت بگیرم چون مدت هاست از ناامیدی هیچ دعایی نکردم.
خدا من دوباره به درگاهت برگشتم ، دستم رو پس نزن.
خدا حاجات همه اونایی که اینجا التماس دعا داشتن برآورده کن . امین
Germany
فاطمه
۱۹:۳۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام
من یه دلشکسته هستم که چند ساله هیچ دعایی نکردم، یه جورایی ناامید هستم.
امشب به دلم افتاده سوره یاسین بخونم،برام دعا کنید که حاجت بگیرم چون مدت هاست از ناامیدی هیچ دعایی نکردم.
خدا من دوباره به درگاهت برگشتم ، دستم رو پس نزن.
خدا حاجات همه اونایی که اینجا التماس دعا داشتن برآورده کن . امین
Iran (Islamic Republic of)
Mh
۱۶:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
امیدوارم همه به آرزوهایشون برسن
ایشالله واکسن کرونا هم بیاد التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۰۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام دوستان پیامای همتون و خوندم براتون دعا کردم واسه منم دعا کنید حاجت روا بشیم خیلی گرفتاری داریم ممنونم ازتون
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۱۹:۱۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
سلام
دوستان التماس دعای فراوان دارم،به حق این ماه عزیز خدا انشاءالله حاجت دل همه شما و من حقیر را بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
سلام اسمم مریم وقتی دعا میکنید یاد من حقیر هم بیوفتیدالتماس دعا دوستان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۱:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
دوستان هیچموقع از رحمت خداوند و بزرگی اش غافل نشید. خدایی که همه موجودات رو افریده پس براورده کردن خواسته هایشان براش اسون ترین کاره. پس اگر خدارو صدا زدی مطمعن باش به تو جواب میده . اما نمیتونی زمانش رو تعیین کنی. خدا خودش بهتر میدونه وقتش کی هست. ما از همهچیز آگاه نیستیم شاید هنوز ظرفیتش رو پیدا نکردیم که بهمون بده. پس روی خودتون کار کنین و دیدتون رو نسبت به جهان عوض کنین. یادتون نره که جهان جای امنیه با وجود خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام هم درد ها من به همه شما دعا کردن ازتون میخوام به منم دعا کنید که گم شدند پیدا کنم
Iran (Islamic Republic of)
سحر بانو
۲۰:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
آرزوی من اینکه به امید خدا و این ماه عزیز انشاءالله واکسن یا داروی ویروس کرونا ساخته بشه که مردم جهان از شر این ویروس خلاص بشن ازتون خواهش میکنم بهداشتو رعایت کنید تا زنجیره کرونا به امید خدا قطع شود .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۱۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
چند روز دیگه عمل دارم دکترم بهم گفته ۳۰ درصد امکانش هست تو اتاق عمل پات رو از دست بدی ازتون خواهش می کنم برام دعا کنید نمیدونم چیکار کنم شب و روز ندارم لطفا برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
انشالله همه حاجت روا بشن...برای منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
بنده ی محتاج
۲۳:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام براهمتون دعا میکنیم تروووووووخدااااااا واسم دعا کنید به خواستم برسم و مشکلم حل بشه
Turkey
افسانه
۱۷:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام برای من هم دعا کنید مشگلی سختی در پیشرو دارم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۵:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
الهی حاجت همه برآورده بشه، برا منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
علا
۱۵:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید به مقشوقم برسم
و تو امتحاناتم موفق بشم امید وارم دعای همه براورده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دعاکنید امسال دانشگاه قبول بشم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۷:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
دعا کنید لطفا من ده دقیقه ده جواب آزمون نمونه میاد دعا کنید لطفا...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام. برای من هم دعا کنید انشاالله مشکلات همه حل بشه.خانه ام را فروختم میخواستم یه خونه. بهتر بگیرم نشد قیمت ها بالا رفتند مجبور شدم یه زمین بخرم البته توی شهرکرد.ولی بازم برام خیلی سخته 32 سال برای اموزش وپرورش کار کردم .اوضاعم خیلی وخیمه مشکلاتم زیاده......برام دعا کنید شرمنده خانواده شدن خیلی سخته
Germany
Ieyla
۱۵:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز که ۴۰ سالتونه امید به خدا فراموش نکنه من هم ۴۸ سالمه ازدواج نکردم ولی هر روز به امید بلند میشم
Iran (Islamic Republic of)
................................
۱۷:۴۶ ۲۴ تير ۱۳۹۹
سلام من دختر 17 ساله هستم 2سال که شبا گریه می کردم کسی که دوسش دارم بهش برسم اما سرنوشت اونو ازم گرفت... لطفا برای ارامش قلب سوختم دعا کنید ....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۹
برای من دعا کنید لطفا به خدا از وقتی آمدم دنیا بدبختی کشیدم تا الان هر چی هم میگزره بدبختی هام روز به روز بد تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
سلام دوستان همگی دعا کنیم که انشالله هر چه زودتر داروی کرونا ساخته بشه و همه ی مریض ها شفا پیدا کنند آمین
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۳:۳۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
تو رو‌خدا برام دعا کنید امتحان قبول بشم
United States of America
بنده خدا
۰۱:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۹
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۳:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
برای همتون دعا می کنم به آنچه که می خواین برسین
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۳:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
ممنونم مائده جان
Iran (Islamic Republic of)
خان
۲۳:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خیلی خوب و دعا های خوبی داشت




امتحان کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهاره حسینی
۲۱:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقایون و خانم ها تو رو به هر کی کع دوس دارید دعا کنید که من گم شدمو پیدا کنم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۲۱:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقایون و خانم ها برای من دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۳:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
حاجت روا بشید
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۱:۱۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط همین میدونم اگه واقعا خدارو صدا کردید پس به خدا اعتماد کنید امشب من این سوره قران میخونم وبرای شما هم دعا میکنم فقط اعتماد به خدا یادتون نره
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۴۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام،دعاهای همتونوخوندم وکلی هم براتون دعاکردم امشب،شب۱۹ماه رمضانه ایشالله که همه حاجت روامیشید،تورروووووخداواسه منم دعاکنیدامسال کنکوردارم...دعاکنیداون دانشگاهی ک دوس دارم قبول شم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا بهم کمک کن دستمو بگیر ازت خواهش میکنم خدا تورو مادر پهلو شکسته قسمت دادم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۹:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا بزرگه فرشته نا امید نباش
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۸:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دختر چهل ساله هستم، واقعا بیچاره و درمانده و بدبخت هستم، چه قدر قرآن و دعا بخونم و بختم باز نشه، آخر به کدامین گناه باید تنها بمانم و افسردگی بگیرم، غیر از فضای مجازی، جای دیگه ای که آدم نمیتونه دردش رو بگه، همش آدم باید لال بمونه و صداش در نیاد
Afghanistan
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خداوندشمارابه آرزویتان برساندخداوندمهربان است ناامیدنباش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سارا
۰۲:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان توروخداواسم دعاکنیدبه عشقم برسم
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۱۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دعا میکنم به عشقت برسی چون من خودم عاشق شدم میدونم چی میکشی انشاالله بهش برسی
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۳:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
انشالله عزیزم
Afghanistan
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعاسپاس ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۴:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دوستان منم حاجتی دارم اگه میشه برام دعا کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۹:۴۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای تک تک تون دعا میکنم از ته قلب شمام دعام کنید دعا کنید کنکورم ب خیر بگذره ب شدت استرس دارم و نا آرومم واقعا دیگه دارم کلافه میشم یا درس میخونم یا قران نمیدونم چیکار کنم این جس استرس ازم دور شه لطفا برام دعا کنید❤❤❤❤
Iran (Islamic Republic of)
saman
۱۳:۴۱ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام
منم کنکور دارم انشاا.... همه موفق بشن
انشاا... عاقبت بخیر بشویم
Germany
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا به همه قلبها آرامش بده و غم و اندوه را از قلبها بیرون ببر و نور امید و ایمان به قلبها بتابان . آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
لطفا برای منم دعا کنید تا حاجت های خودتان هم برآورده بشه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۱۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام دوستان من زنم خیلی بد کردم شاید باورتون نشه حق دارید الان کامل متحول شدم اما زنم در حال طلاقه، التماس دارم گوشه نگاهی به این حرفم بندازید خیلی محتاجم، حتی روم نمیشه بگم برام دعا کنید
Netherlands
باران
۲۱:۰۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام،برای حاجت من هم دعا کنید،چند سال گرفتارم ،همه دعایی خوندم و نتیجه نگرفتم،دیگه دارم ناامید میشم
Iran (Islamic Republic of)
غ
۲۱:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام دعاي همتون رو خوندم برات همتون دعا كردم ايشالا ك حاجت روا شين
منم يه جوون ٢٠سالم كه براي جور شدن كاري كه درسشو خوندم خودمو دارم به اين در اون در ميزنم اما جور نميشه خيلي غصه ميخورم شايد اين دعاي من درباره دعاهاي شما خيلي ناچبزه اما من واقعا قلبم به درد اومد چون با سختي پول دانشگاه رو جور كرد پدرم از خدا فقط يه كار ميخوام نه خواستم كلاه كسي رو بردارم نه ثروت كلان خواستم فقط خواستم اين عمرم بيهوده نگذره من فقط خواستم مفيد بميرم تورو به اون خدا برام دعا كنين به شغلي كه ميخوام برسم
Iran (Islamic Republic of)
saman
۱۳:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
انشاا.... موفق بشی
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۵:۲۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
از فضیلت یاسین من خودم میدونستم ....
بازم....دمتونگرم
Afghanistan
مهر
۱۶:۴۹ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام بر شما
من سه سال هست که حاجتی دارم شخصی رو دوست دارم اما ایشان اقدامی نمیکنه برای ازدواج،میخوام اگه به خیرم هست به لطف الهی مقدماتش فراهم بشه و اگر نه ختم بشه،چه دعایی بخونم لطفا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دورکعت نماز حاجت درهررکعت آیه الکرسی بخون دورکعت نماز به نیت حضرت فاطمه بخون دوازده مرتبه آیه الکرسی بخون رد خور نداره
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۵:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام دوستان تورا خدا برای منم دعا کنید من سه سال از خدا یه بچه ی سالم میخوام دیگه از دکتر هم خسته شدم به حق علی اصغر حاجت منم روا بشه
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۳:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
انشالله حاجتتو بگیری انشالله
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
باسلام.خدمت.عزیزان.باار زوی.برا ورده.شدن.حاجاتتون
خیلی.التماس.دعادارم.شفای.بچه.ام.رامیخواهم
تر ابه.جان.امام.حسین.دعاکنیدجوونم.ناامیدشده
حاجت.رواباشید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۹:۳۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
سلام خوبید انشالله همه مردم مشگلشون حل بشه وهیچ گرفتاری نداشته باشند من خیلی به قران اعتقاد دارم هیچد سال پیش هم سایهمون بهم گفت دادشم میخواداعدام بشه سوره یاسین توشتم بهش دادم ان ازاد شد بهش اعتقاد دارم خیلی خوبه قربون همه شما که زحمت میکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
سلام دوستان امیدوارم همتون حاجت روا بشید واسه منم دعا کنید به کسی که دوس دارم برسم هر کی پی امم رو دید تو رو خدا برام صلوات بفرسته ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
خواهر من بی حجابه می گرده و به من حرص می ده .دعا کنید با حجاب بشه. خیلی ممنونم از همتون
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۳:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام دوستان تورو خدا برای بابام دعا کنید حر چی زودتر به اشتباحاتش برگرده التماس میکنم‌ تا شب شهادت امام رضا آقا امزا کنه