اردوغان:

به دلیل هجوم سوسک‌ اقامتگاهم را تغییر دادم!

رئیس جمهور ترکیه برای توجیه اقامت در کاخ مجلل جدید خود اعلام کرد اقامتگاه سابق وی مورد هجوم سوسک قرار گرفته بود.

به دلیل هجوم سوسک‌ اقامتگاهم را تغییر دادم!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، در حالی که منتقدان "رجب طیب اردوغان" ،رئیس جمهور ترکیه، را به صرف هزینه‌های گزاف برای احداث کاخ ریاست جمهوری جدید متهم می‌کنند، اردوغان علت این تصمیم را وجود سوسک در محل اقامت قدیمی خود اعلام کرده است!

خبرگزاری فرانسه در اینباره نوشت: "اگر سوسک‌ها به خانه یا دفتر کار کسی نفوذ کنند، با استفاده از سم یا تماس با شرکت‌های خدماتی از آنها خلاص می‌شوند. اما اردوغان راه حلی افراطی‌تر در پیش گرفت. اردوغان در مصاحبه‌ای گفت وجود سوسک در دفتر قدیمی‌اش، علت احداث کاخ ریاست جمهوری جدید در حومه آنکارا بوده است."

اردوغان جمعه شب در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "ای-هابر" ترکیه، علت احداث کاخ ریاست جمهوری 615 میلیون دلاری با 1150 اتاق را این چنین عنوان کرده بود "زمانی که وی در سال‌های 2003 تا 2014 نخست وزیر ترکیه بود، سوسک‌ها به دفترش نفوذ کرده بودند."

این گزارش به نقل از اردوغان می‌افزاید: "اگر مهمانی به دفتر قدیمی نخست وزیر می‌آمد، در دستشویی ممکن بود سوسک ببیند. به همین دلیل این کاخ را ساختیم."

وی گفت: "آیا چنین مکانی مناسب نخست وزیر ترکیه است؟ اگر مهمانی بیاید، آیا شما آنها را به آنجا می‌برید؟ اگر آنها این سوسک‌ها را ببینند، چه؟"

رئیس‌جمهور ترکیه بارها به خاطر صرف میلیون‌ها دلار از پول مالیات دهندگان برای احداث محل اقامت رسمی جدیدش مورد انتقاد قرار گرفته است.

در همین حال، اتحادیه مهندسان و معماران ترکیه نیز با پیوستن به این مناقشه ادعا می‌کند که ارزش توالت‌های نصب شده در کاخ ریاست‌جمهوری، معادل 10 هزار لیره ترکیه یا حدود 3 هزار و 700 دلار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
حالا اگر توی کاخ جدیدت باز سوسک ببینی چیکار می کنی اونوقت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
نباید به این جور آدمها با رفتارهای منافقانه شان میدان داده شود من در تعجبم از ملت بیدار ترکیه که چرا این ذلت و سرافکندگی (وجود چنین فردی در راس امور) را پذیرفته اند . غیرت غیرت غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
حتما شوخی میکنی ترکیه و غیرت ! عجب جوکی
Iran (Islamic Republic of)
aliaam
۱۰:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
همون بهتر که از سوسک بترسی....
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۰:۰۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
آدم مزخرف و دوست اسرائیل و عربستان و امریکای کودک کش است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
دوست امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
فکر کنم بروبچ دوستان داعشی شما هستن اومده بودن چاق سلامتی نامردیه بزارین برین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
عجب دلیل قانع کننده ای!

اردوغان فک می کنه پادشاهه.
آخرین اخبار