تهران نیازمند قانونی برای اعمال جیره بندی آب است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت:‌ از رئیس سازمان آب درخواست می‌کنیم تا در جلسه علنی یا غیر علنی حضور داشته باشد و بحران منابع آبی را تشریح کند تا بتوان قانون و تبصره‌ای را برای جیره بندی آب اعلام کنیم.

تهران نیازمند قانونی برای اعمال جیره بندی آب است

به گزارشخبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالحسین مختاباد، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به تذکری در خصوص تهدیدات اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی تهران اظهار کرد: تهران شهری است که در معرض حملات مختلف محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته و از همه مهمتر، بحران آب و زلزله این شهر است.

وی افزود: اگر کارشناسان در زمان مناسب به فکر یک راه حل کاربردی برای بحران آب و زلزله تهران نباشند، در آینده نزدیک به مشکل بر می‌خوریم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ادامه داد: شب گذشته رادیو اعلام کرد که جنوب تهران 36 سانت نشست کرده که این مسئله باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد که چه اتفاقی در تهران رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: از رئیس سازمان آب درخواست می‌کنیم که در جلسه علنی یا غیر علنی حضور داشته باشند و وضعیت منابع آبی تهران را توضیح دهند، چرا که با بحرانی روبرو هستیم که کردوانی نیز نسبت به بحران این مسئله هشدار داده است.

مختاباد در پایان گفت: روستاهای خراسان و سیستان و بلوچستان به دلیل قحطی آب خالی از سکنه شده و مسئولان باید ستادی را تشکیل دهند تا بر اساس قانون و تبصره‌ای، شرایط جیره برندی آب را در تهران اعلام کنند تا بر اساس این نظام بندی از برخورد با بحران قحطی آب جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار