حمایت هیأت رئیسه فدراسیون کشتی از برگزاری انتخابی تیم های ملی/تاکید بر انجام تست سلامت در مسابقات

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی بزرگسالان حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،اعضای هیأت رئیسه با تأکید بر برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی بعنوان مرجع انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابت های جهانی آمریکا و گزینشی المپیک 2016 برزیل از مسئولان فدراسیون کشتی خواستند با جدیت از نفرات منتخب این رقابت ها برای ملی پوش شدن حمایت کنند.
بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای هیأت رئیسه فدرسیون کشتی در این زمینه گفت: ضرورت دارد فدراسیون کشتی حتما به مسابقات انتخابی پایبند باشد و برگزاری این رقابت ها یک کار مبارک است.
وی خاطرنشان کرد: با کادرسازی جوان صورت گرفته در فدراسیون و حضور قهرمانان المپیک و جهان در رأس مدیریت کشتی کشور باید قانونمندی در ورزش ملی با برگزاری مسابقات انتخابی محقق شود.

همچنین هیأت رئیسه فدراسیون کشتی، ضمن تأکید بر حمایت از انجام تست سلامت در مسابقات و اردوهای تیم های ملی در سه رده ی سنی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) و رشته های تحت نظر فدراسیون کشتی، علیرغم تبعات احتمالی آن در نتایج، بر استمرار این حرکت ارزشمند در جهت عاری سازی فضای کشتی بعنوان ورزش ملی کشور تأکید کردند.
بر این اساس اعضای هیأت رئیسه بر انجام تست سلامت در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی  نیز تأکید کردند.
مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با حضور تمامی مدعیان در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار