برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان طرح بازاردراستان تهران

نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان طرح بازار محور آموزش فنی و حرفه ای استان تهران باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای این استان استان با تأکید بر آموزش های بازار محور، اظهارکرد: رویکرد جدید آموزش های بازار محور  با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های هر منطقه، به منظور ایجاد اشتغال پایدار گام موثر در تولید ثروت و حمایت از تولید ملی است و تداوم چرخه اقتصادي است.

خانپوردرپایان بااشاره به برگزاری این نمایشگاه  در طرح بازار محور (آموزش، توليد، بازاريابي و فروش) گفت: آشنایی جوانان با مشاغل متناسب با نیاز بازار کار، حمایت از تولید ملی، توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی از محورهای برگزاری این همایش است.

به گفته وی اين نمايشگاه که در حاشیه چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال  برگزار شده ، شامل رشته های همچون بازار یابی و فروش، نصب و نگهداری آسانسور، گیاهان دارویی، رباتیک، تراش سنگ های قیمتی، امداد خودرو، مجسمه سازی، صنايع چرم، صنايع دستي، جواهر سازي مهره ای، فناوری اطلاعات، هتل داری و گردشگری و هنر تفت قهوه و چاپ و انتشارات و ... بوده است.

گفتنی است؛ وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و هیأت همراه ضمن بازدید از دستاوردهای کارآموزان طرح بازار محور خواستار توجه ویژه کارآفرینان به این طرح شد و آموزش های فنی و حرفه ای را در شکوفایی اقتصادی کشور بسیار حائز اهمیت دانست.

شهیندخت ملاوردی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، نیز در این بازدید با مدیران، موسسین آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد مذاکره و از نزدیک با دستاوردهای کار آفرینان مهارتی آشنا شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار