سخنگوی دولت:

هرگونه هزینه برای ورزش سرمایه گذاری است

معاون رییس جمهور در دیدار با وزیر ورزش و جوانان، معاونان و روسای فدراسیون‎های وررشی گفت: صادقانه و صریح اعلام می‎کنم که با همه محدودیتهای مالی، برای امر ورزش از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود و هر گونه هزنیه برای ورزش سرمایه گذاری است.

هر گونه هزینه برای ورزش سرمایه گذاری استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمد باقر نوبخت عصر روز سه شنبه در محل ساختمان شماره یک این وزارتخانه ضمن دیدار با وزیر ورزش وجوانان، معاونان و روسای فدراسیون‌های ورزشی از مدال آوران تکواندو تجلیل کرد.

وی در این مراسم اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن رویداد بزرگی چون المپیک 2016 زمان حرف زدن گذشته است و متناسب با گزارش‎ها باید عمل کنیم.

سخنگوی دولت افزود: حضور محمود گودرزی در کابینه ی دولت که همواره همگان را به پرداختن به ورزش ترغیب می کند نشان از این است که ورزش برای دولت بسیار مهم است که از وجود چنین وزیری بهره می‎گیرد.

وی افزود: من از سوی دولت در این جمع حاضر شدم که نشان دهیم اگر دولت قرار است برای ورزش و فدراسیون ها اقدامی انجام دهد ، کسی را فرستاده که کلیددار خزانه است.

معاون رییس جمهوری با مهم خواندن رویدادهای پیش روی ورزش کشور از جمله المپیک ریو ادامه داد: من آمده ام عمل کنم . صادقانه و صریح اعلام می کنم که با همه محدودیتهای مالی ، برای امر ورزش از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود چرا که معتقد هستیم در ورزش هر آنچه که هزینه می شود، سرمایه گذاری از سوی دولت برای ارتقای سطح سلامتی و کسب افتخارات ملی در میادین بین المللی است.

نوبخت در ادامه مشکلات مالی دولت را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر با کمبودهایی در ورزش مواجه می شوید این به این معنی نیست که این مقوله برای دولت از اولویت برخوردار نیست بلکه واقعیت این است که در این شرایط متناسب با نیازها به این موضوع نگریسته می‎شود.

وی توضیح داد: در آمد 118 میلیارد دلاری حاصل از فروش نفت به 24 میلیارد دلار تقلیل یافته است وباید کشور را با آن اداره کنیم. این درحالی است که طرح های نیمه تمام بسیاری هم برروی دستمان باقی مانده است.

سخنگوی دولت افزود: شما به ما اعتماد کردید و وظیفه ماست که بدون فرافکنی وتکرار مشکلات درحضور شما، راه را برای برنامه های توسعه ای ورزش در بخشهای مختلف باز کنیم.

وی همچنین گفت: رشد نزدیک به 3 درصدی اقتصاد کشور شاید رقم خیلی خوبی نباشد اما در قبال رشد منفی سال های گذشته این عدد قابل توجه است.

معاون رییس جمهوری ادامه داد : شرایط کنونی ما ، به بیماری شبیه است که پس از انجام آزمایش های مختلف به او می گویند، علایم بیماری داری ، اما نسبت به گذشته رو به بهبودی هستی. این شرایط کنونی ماست .

وی همچنین درخصوص برنامه ششم توسعه نیز چنین گفت: در این برنامه برای ورزش پیش بینی هایی شده است اما باید برای بر روی آن بیشتر کار کنیم.

نوبخت در ادامه ی سخنانش به موضوع انرژی هسته ای پرداخت و افزود: شخصی به من گفت که چرا این قدر از انرژی هسته ای حمایت و در خصوص آن صحبت می‎کنید. من چنین پاسخ دادم، اگر از حق مسلم مردم ایران، سخن نگوییم ،ظلم کرده‎ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در تاریخ معاصر ایران، برای اولین بار است که در یک نشست دو جانبه می نشینیم، تاکید کرد: ما وظیفه داریم برای ملت تلاش کرده وبرای استیفای حقوق آنها مبارزه کنیم .دراین راستا هم اکنون با 6 کشور جهان رودرو هستیم و حرفهای بسیاری در این خصوص داریم.

معاون رییس جمهوری همچنین گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که به فدراسیونها کمک شود تا در شرایط بهتری برای ورزش کشور برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
همه حرفها به قول معروف فقط حرف است و هیچ . به عملکرد که میرسیم صفر است و باز هیچ . من کارمند دولت هستم که بارها اعلام کرده اند یک ساعت حق ورزش دارند اما دریغ از یک دقیقه حق ورزش چه برسد به یک ساعت . می گویند در خارج از ساعات اداری بروید اینرا که خودمان بلدیم از سر کیسه و وقت خودمان چه کار کنیم . نیاز به گرفتن دستور از اداره نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۳:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
هرگونه سرمایه گذاری در ورزش پرکردن جیب فوتبالیستها ومربیان معلوم الحال است
United States of America
بنده خدا
۱۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
حیف پول که برا ورزش صرف بشه...
آخرین اخبار