بازار خودرو در انتظار ارزانی

روزهای زیادی است که به همین منوال می گذرد؛این را فروشندگان خودرو می گویند همان هایی که در سال های قبل به سادگی خودروهای خود را به فروش می رسانند ،حالا به دنبال جذب مشتری با هر روشی هستند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار باشگاه خبرنگاران؛بازار خودرو شاید ساکت ترین روزهای خود را می گذراند؛رکودی که بر این بازار حاکم شده است مشکلات زیادی را حتی برای تولید کنندگان خودرو و نمایشگداران به وجود آورده است.

این بی رونقی تا جایی رفته که حتی خودروهای کارکرده نیز در بازار با بی مهری مواجه می شوند.اما دلیل این بی مهری را می توان در انتظار مردم برای ارزانی خودرو دانست.انتظاری که بعد از توافقات به وجود امده و همه در پی ارزانی خودرو صبر می کنند تا شاید خودروی مورد نظر خود را با قیمتی پایین تر خریداری کنند.

حال اینکه نه تولیدکنندگان و نه واردکنندگان تن به ارزانی خودرو نخواهند داد ؛ حتی اگر قیمت ارز نیز کاهش یابد باز هم وارد کنندگان و تولید کنندگان بهانه هایی برای گران کردن خودرو در چنته دارند.

پس فراموش نکنید که این روزها بهترین زمان برای خریدن خودرو است؛چراکه فروشندگان خودرو با نازل ترین قیمت و با کمترین سود راضی به فروش خودروهای خود می شوند؛همان خودروهایی که ماه هاست در نمایشگاه ها و پارکینگ هایشان خاک می خورد.

وضعیت بازار خرید و فروش به قدری راکد است که تمامی شرکت های شرایط فروش اقساطی را در اختیار مردم قرار داده اند این بی رونقی تا جایی پیش رفته  که حتی خودروهای صفر کیلومتری که در سال جدید میلادی با افزایش قیمت رو به رو بوده اند را نیز می توان  با قیمتی به مراتب کمتر خریداری کرد اما اینطور که از شواهد بر میآید حنای عرضه کنندگان خودرو دیگر پیش خریدارن رنگی ندارد.

 گزارش از عماد الدین جعفری
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۹:۳۳ ۰۵ تير ۱۳۹۴
مردم در انتظار ارزانی خودرو نیستند بلکه توان خرید را از دست داده اند
آخرین اخبار