دیدار وزیر کشور با سفیر سوریه در تهران

عدنان محمود سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با قدردانی از تلاش های دولت، ارتش و ملت سوریه برای استقامت و پایداری و مقابله جدی با تروریست ها و گروههای افراطی گفت: حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه از گروههای افراطی چون داعش موجب گردیده فعالیت های تروریستی همچون بیماری طاعون در منطقه شیوع یابد .

رحمانی فضلی افزود: از حیث اعتقادی ،‌تجربی و تاریخی تردیدی وجود ندارد که ظلم پایدار نخواهد بود و ظالم محکوم به شکست است . حاکمانی که بدون توجه به قوانین و مقررات بین المللی، اصول انسانی و اخلاقی و نادیده گرفتن افکار عمومی، به آتش افروزی در منطقه و کشتار مردم بی گناه منطقه، از زن و مرد و کودک و نوجوان در کشورهایی چون عراق، سوریه و یمن می پردازند، با عنایت پرودگار، سرنوشتی جزء عاقبت دیکتاتورهای تاریخ بشریت نخواهند داشت.

وزیر کشور گفت: برای پیروزی نهایی در مقابل مرتجعین منطقه و گروههای تروریستی تحت حمایت آنان، ضرورت دارد که کشورهای دوست و همسو، با اتخاذ تدابیر مناسب و تبیین استراتژی های یکسان مواضع منسجمی و واحدی اتخاذ نمایند.

رحمانی فضلی افزود: آمریکا و هم پیمانانش تمام توان خود را در مقابله با جریان بیداری اسلامی در منطقه بکار گرفته اند و آخرین حربه آنان نیز حمله نظامی کورکورانه به مردم مظلوم و بی پناه یمن بود. اما جهانیان دیدند که مردم یمن حتی علیرغم کارشکنی برخی کشورهای منطقه در فرآیند کمک رسانی به آسیب دیدگان یمن یکپارچه در مقابل جنایتکاران ایستادگی کرده اند.

عدنان محمود سفیر سوریه در ایران نیز ضمن تشریح آخرین تحولات سوریه، گزارشی از روند موفقیت های دولت و مردم سوریه در طول 4 سال مقابله با اقدامات تروریست ها ارائه و خواهان استمرار حمایت های جمهوری اسلامی ایران از کشور سوریه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار